Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 12:33

Moa är sur för att telefonen har gått i högvarv hela morgonen, men så här är varje morgon i mitt liv.

Jag är van och tycker inte att det har ringt spceiellt mycket och Moa är sur och tycker att telfonen har förstört hennes morgon.


...och ja, det är självklart pappa som har ringt som ett mongo

Av Ida Wennberg - 28 januari 2011 20:53

 

snyggare syster finns nog inte ;)   

Av Ida Wennberg - 28 januari 2011 20:30

Nu kom vi precis till Lotta efter en hel dag på stan! Har haft sjukt mysigt idag, först skulle Moa till frissan då klockan 11. Medan Moa blev sockersöt i håret så gick jag och Mallan på stan en sväng, jag köpte lite presenter till Moa. Vi drack en latte på  roasters och så där innan vi gick till frissan och mötte upp Mois. Hon blev galasnygg i håret, verkligen! :) När Moa då var klar så skulle Malin och jobba (JA HON HAR FÅTT JOBB IDAG!! SJUKT KUL) så då gick jag och Moa och åt en baguette till lunch. Jag höll allvarligt på att svälta ihjäl. Haha. Sen efter det så hann vi till H&M innan Lotta joinade våran lilla stadstur, så vi gick på lite mer affärer och sen bokade vi middagsbord på allstar och gick till Roasters och tog en latte i väntan på att Malin skulle sluta jobba. Maten på Allstar var sjukt god, som vanligt. Man äter och äter och nu mår man inte så himla jättebra. Hahaha


Men nu är det tjejmys och godis/snacks som gäller innan vi gör kväll. Imorgon står basket och sånt kul på menyn!


solongsuckers!

Av Ida Wennberg - 28 januari 2011 08:38

Har bråkat med mitt hår i 50 år. Matade i ett kg dust it i skallen så nu känns håret ut som en puderboll och står åt alla håll. Lite för mycket av det goda.

Well well, nu är det ju äntligen fredag och inom några timmar får jag avnjuta jordens bästa sällskap L8 och Mallan. Mys!



  

kommentarer överflödiga

Av Ida Wennberg - 28 januari 2011 07:37

Mina armar dödar mig långsamt.


Jag skulle vilja vara morgonpigg, tänk vad roligt det skulle vara att vakna varje morgon...


  

lite så känner jag mig idag, och så kan vi slänge ett uselt morgonhumör på det.

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 23:37



  

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 23:02

Idag köpte jag en hårinpackning för 200 spänn, sen nu i duschen ska jag förvandla mina småkvistar till lena hårstrån igen. använder inpackningen och...ingenting. Nada. Provar igen, utan resultat. Börjar försöka använda hjärnan, läser på förpackningen, och jag min jävla nöt har inte köpt hårinpackning. Jag har köpt SCHAMPO. Lyckat Ida. Smiiiidigt.

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 21:57

Kom från jobbet för ett tag sen, jag kom på den brilijanta planen att jag skulle gå hem från vippa. Sagt och gjort och efter 20 minuters promenerande fick Nea plocka upp mig eftersom att jag inte hade reflex och insåg att promenaden hem förmodligen skulle bli min död utan.


Pappa gnäller över att jag har lämnat ETT PAR SOCKOR i soffan, oh no. Nu kommer jorden att gå under, ta skydd och var med dom ni älskar. Jag kommer att ha såå mycket hemlängtan ihelgen. ehum...


Nu ska jag packa väskan, hoppa i duschen och sen ska jag sova. Jag tror på allvar inte att man kan vara tröttare än vad jag är just precis nu.



Ovido - Quiz & Flashcards