Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ida Wennberg - 17 januari 2011 22:58

Hanna drog in mig på nån bild på fb där två tjejer har haft kul och suttit och varit sjukt elaka med en tredje. Alltså vad är dealen med det?! Give it up. Hon är snyggare än er, men det är ju fan bara skämmigt för Er att sitta och skriva töntiga saker om hurvida det finns bröst eller inte på bilden. Haha. Man vet som inte om man ska skratta eller gråta riktigt.

...tänk om alla kunde vara lika mogna som mig ändå ;) Nej, men seriöst så blir jag så sjukt irriterad när folk är elaka.


Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen ska jag ta och försöka sova. Pappa glömde ju såklart mina duschgrejer när han kom in till bränna och Moa och Elin som annars är segare än sniglar var snabba för en gångsskull så det blidde ingen bastu.


Bizzi orkade förresten gå hela vägen till bränna, det trodde jag inte att hon skulle göra. Men hon studsade på som vanligt <3 Buffsan!


Men nu duuuuschen.



   

HAHA mognaklubben hade årsmöte 2006   

Av Ida Wennberg - 17 januari 2011 17:08

Livet är sjukt bra när man går ut i låga skor och är tvungen att plumsa i en halvmeterssnö för att komma fram till den snöhög som föreställer bilen man ska använda. När man tillbringar  en kvart  av sitt liv åt att sopa fram bilen ur snön och när man ska öppna dörren och hoppa in inser att bildörren har fryst och inte går att öppna. Det är livsglädje.


Nu ska jag leta fram ett par handskar, koppla B och gå in mot bränna. Sen ska jag basta lite med Hännah Montana. Wooooh!



  

Av Ida Wennberg - 17 januari 2011 12:27

Idag hade jag en plan. Den planen var att jag skulle stiga upp klockan 10. Planen gick inte riktigt som den skulle.


Nu ska jag se nyaste Despan och ladda min mp3, sen ska jag sätta bilen i motorvärmare och så tänkte jag ta en promenad efter att jag har hämtat mamma och pappa i bränna. Det är väl ca 90år sen jag rörde på mig sist.


Men nu; Desperate Housewives !


  

Ovido - Quiz & Flashcards