Alla inlägg den 6 januari 2011

Ass

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 20:20

Sitter hos Filip, och han åkte på träning precis. Så nu är jag all by myself i hans rum. Kanske man borde ta och göra nå bus? ;) Haha, hade jag varit på humör hade jag gjort det, men nu ids jag inte. Väntar på att pappa ska komma och plocka upp mig. När jag kommer hem ska jag spola upp badvatten, ta en bok och lägga mig i badkaret i hundra år. Sen ska jag sitta på datorn till klockan är 22.55 då ska jag se Criminal minds på femman och efter det ska jag faktiskt försöka sova.


Det är mina planer för kvällen, intressanta va?


Haha, ja just det. Jag har ju drömt att jag var på bröllop inatt. Prins Carl Philip och den där Sofia var det som gifte sig, och alla var bjudna. Alltså hela sverige. Jag var som sur för att de gifte sig, och allt var som helt sjukt. Men han var jävligt snygg, prinsen alltså. Om det är någon han ska gifta sig med så är det ju mig, alltså jag menar HALLÅ. Hur bra skulle inte jag passa som prinsessa då?



  

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 18:04

Jag är uttråkad. Nu har jag varit hemma HELA dagen, med undantag för de 15 minuterna jag och Mois spenderade på en turochreturtrip till bränna för handling och upphämtning av Krillisen.


Har ätit risotto och spelat chicago, Moa vann. Hon var helt äcklig och fick stege, FÄRGfuckingstege, kåk och allt hela jävla tiden. Så henne går det ju inte att spela med.


Nu ska jag dra till kornet en sväng medans pappa är på träning, sen måste jag försöka somna TIDIGT idag. Lycka till Ida Wennberg med den saken.

  

såhär slemmig var Moa i kortspelet.

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 17:00

Ärlighet
Ditt älsta hångel? Kanske 7

Hur många har du varit riktigt kär i? 1
När kramade du någon sist? Idag
Har du svårt för att bli kär? Haha, kan man säga.

När kysste/hånglade du med någon sist? Nån helg sen säkert.
När fick du senast en komplimang? Igår


Har du någonsin
Playat?
Hehe...för många gånger.
Hånglat med någon riktigt ful? njäe?!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jag är en slampa 
Gjort något riktigt dumt? Yes!
Gjort något du verkligen ångrar? Några få saker, ja...

Gjort något olagligt? Vem har inte det?
Blivit polisanmäld? Nej?
Slagit ner någon? Nej, jag blir alltid nerslagen själv ;)
Skämts över dig själv? Jaaaa! varje söndag, typ.

Senaste månaden

Saknat någon? Ja, Brigid har jag som saknat lite grann här nu på senaste!

Ångrat något? Jaaa!!
Ljugit? Jo
Svikit någon? Nej?
Haft sex? Celibat?
Gråtit? Ja
Skrattat? Ja
Slagits? Haha

Kärlek

Är du kär just nu? Nä!
Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? Neeeeeej...
När går gränsen vid otrohet? Det beror på situationen
Är du romantisk? Nej det skulle jag inte vilja påstå att jag är.
Har du lekt med någons känslor? Kanske lite...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel.
Är du en bra pojk/flickvän? Haha, det tror jag väl...int!
Hur många har du varit kär i, i år? zero
Vem sov du senast bredvid? Hemlis....... :)

Senaste personen som
Sov i din säng? Pahikkan, eller Rebecca :)

Såg dig gråta? Alldeles för många.
Fick dig att gråta? Bråk & alkohol

Du gick på bio med? Kommer inte ihåg.

Du pratade med i telefon? Lotta Wettainen

Du
Vart bor du? Överkalix
Bor tillsammans med? Alla möjliga

När är du född? 25 april 1989
Hur många har du kysst? Fler än jag kan räkna till...haha, nej men jag vet inte.

Vem kramade du senast? Bizzi :)
Pussat någon idag? Bizzi
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Björn Gustafsson?
Vill du ha barn? Inte nu iaf!

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 14:28

Igår var det inte roligt alls, men jag var ganska off och det blir ju vad man gör det till så det var säkert därför. Åkte iaf hem kl 12, åt nån indiskkycklinggryta med mamma och gick och la mig efter 1, sov till halv 2 idag och nu vet jag inte vad jag ska göra. Börjar jobba 11 imorgon så då måste jag ta mig upp tidigt. Hur det nu ska gå...haha

Mitt dygn är ju totalt uppfuckat. Tänk när jag ska börja kl 8! Det kommer ju att bli kul...


Nu pratar jag med Hanna Emanuelsson på chatten i fb, alldeles för länge sen. Igår var första gången jag pratade med henne sen...ja, sen hon åkte. Över en månad sen, det är nog personligtrekord. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards