Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 22:33

Sitter hos Lotta med ett glas vin, Malin har fixat mitt smink & hår så nu är jag redo för krogen :) Tänkte köra på lugn hemmakväll med Mallan och Lotta först, men man kan ju inte vara nykter när MOA PAHIKKA-AHO kommer till Luleå med ett mål: Allstar.

Så inom en snar framtid befinner vi oss i dimman, och förmodligen kommer vi att ha det perfekt. Iaf om man kollar på statistiken ;)


SO LONG SUCKERS!

Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 13:46

 


Lätt mitt bästa inköp på lääänge. Kärlek vid första användningen så att säga.

Love it!

Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 12:33

Moa är sur för att telefonen har gått i högvarv hela morgonen, men så här är varje morgon i mitt liv.

Jag är van och tycker inte att det har ringt spceiellt mycket och Moa är sur och tycker att telfonen har förstört hennes morgon.


...och ja, det är självklart pappa som har ringt som ett mongo

Ovido - Quiz & Flashcards