Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ida Wennberg - 16 januari 2011 23:49

Jag har varit varm som en gris hela dagen, men direkt jag gjorde entré här hemma så försvann all värme och nu sitter jag nerbäddad under en filt och fryser. Typiskt.


Idag har varit en av mina VÄRSTA dagar ever, jag och Sarah har räknat ut att vi nog har haft ca  48 strömavbrott (!). Det är INTE roligt. Strömmen har kommit och gått varannan minut typ. Med mitt humör från helvetet så var det ingen vidare kombination direkt. Haha. Men jag har varit ganska effektiv annars idag, har städat kylarna i köket. Det var duktigt gjort av mig.

Jag och Sarah är ju kära i p3dokumentärerna så idag tog jag fram nå dokumentärer de har spelat för ett tag sen.
Jag - Sarah, ska vi lyssna på flodvågskatastrofen? Om tsunamin i thailand?

Sarah - Nej, men ska vi inte spara den till ikväll när vi ska städa? Då det ändå är lugnt.

Jag - Nej, men jag tänkte att vi kunde lyssna på dokumentären om morden i knutby då?

Sarah - Ja! Men perfekt då lyssnar vi på flodvågskatastrofen nu!


Fatta vilka töntar vi är! Haha...sen slutade det med att vi lyssnade på P3´s tracklista med låtar från 90-talet. Dokumentärerna får bli nästa jobbhelg ;)


  

seeeen så tycker jag att vi borde ha en liten personalfest inom en snarframtid igen ;)


Av Ida Wennberg - 16 januari 2011 02:28

     



  


  


      


Dogs are not our whole life, but they make our lives whole.

Ovido - Quiz & Flashcards