Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Ida Wennberg - 12 januari 2011 21:32

Onsdag

Hjärnkapaciet idag: Noll.

Exempel :

Skulle fråga ett barn på dagis om hon hade tvättat händerna innan lunchen och frågade allvarligt - har du duschat?


Försökte slå igång en dator i 100 år för att sen upptäcka att den inte var i väggen.


Skulle hämta palt men gick till skåpet med pengarna och stod där och såg istället.


Har sagt det förut och jag säger det igen


  


BLOND & SMART


Av Ida Wennberg - 12 januari 2011 00:46

Klockan är snart 1 och I´m still going strong så att säga. Men jag skyller allt på min kära syster och datorn ikväll, för utan Moaw och datorn hade jag sovit för flera timmar sen!


Jag har en besatthet av sushi, igen. Det är det enda jag vill ha. Jag måste ha det, igår helst. Haha. Antigen styr vi ihop ett tjejgäng på fredag eller så styr jag ihop min familj på lördag och lagar det själv. Need it.

Lalala...nu ska jag smacka ihop datorn och lämna den i vardagsrummet, sen ska jag pallra mig ner i sängen och tänka på sommaren ända till jag befinner mig på en vaarm sandstrand.

...in my dreams så att säga...hehe



  


Ovido - Quiz & Flashcards