Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ida Wennberg - 11 januari 2011 20:27

Vaknade precis efter en liten liten powernap hos Smulan. Eftersom att vi båda två låg som ihoptryckta mongon i soffan vaknade jag av att min rygg höll på att ge upp och Moa vaknade strax efter för att hon skulle och jobba. Och pga att Moas lilla bil gav upp (igen) efter att vi hämtat ut den från lagningen så fick hon ta audin till jobbet så kan jag ligga här och se ett criminal minds avsnitt innan jag återgår till mitt möte med john blund igen.


Jag orkar inte skriva historien om när bilen gick sönder för miljonte gången, men det var trist och vi kunde inte göra annat än att skratta som psykfall åt situationen och Moas jävla bil. Meeeeeen vi har hunnit med ett litet mission idag som fick både mig och Pahikkan på bättre humör, DOCK var ju bilen tvungen att förstöra det humöret och resten av dagen. ASS!


Annars hade jag ingenting vettigt att skriva...eller jo. Gode Gud kan du skänka ett par NORMALA poliser till överkalix så kan vi slippa alla miffon. Tack på förhand.


Av Ida Wennberg - 11 januari 2011 08:08

Igår skulle jag somna tidigt, så jag gick faktiskt upp och la mig klockan tolv. Det började med att jag la mig halvt på katten som låg i min säng, men istället för att hon gjorde som alltid annars och flydde började hon garnmysa. Spinna och slicka mig på armen och mjölktrampa. Sjukt söt. Så låg jag och kliade henne ett tag, sen skulle jag sova så jag la som till mig. Och så kände jag nå kallt och blött i sängen, och fort for man upp och tände lampan och VAD ligger där bredvid katten då? JO EN LITEN VIT ÄCKLIG JÄVLA MASKJÄVEL.

Så gick det med mitt sova-tidigt-projekt. Fy fan vad vidrigt det var. Fort samlade jag ihop mig och gick ner och la mig i soffan, och då kunde jag inte somna igen förens efter 2. Haha, men jag har ju tagit mig upp före 8 iaf. Så lite duktig är jag ju :)


Nu ska jag sminka mig lite grann och sen ska jag dra på morgonkaffe hos min kära vän Sam som tro det eller ej, är vaken nu. :)



  

jag ska döpa om katten till Maggot

Ovido - Quiz & Flashcards