Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Ida Wennberg - 18 januari 2011 23:17

Kom in för ett tag senefter en liten prommis med B till efter hällabron och tillbaka. Så nu ligger min hårboll utslagen och snarkar i vardagsrummet :) Jag har lämnat kopplet i bilen sen igår så vi gick utan idag, så då fick hon träna lite lydnad på samma gång. Hon är så duktig!

Bäst i alla test.


Nu håller vi på att se Criminal minds, jag och katten slåss om platsen i soffan. Hon har blivit mysig mitt i  allt och nu är det jag som är rädd och skygg för henne sen den där maskincidenten.


Men nu ska jag återgå till soffan, börjar jobba 9 imorgon så då är det bäst att man är pigg & glad :)


  

min ängel idag   

Av Ida Wennberg - 18 januari 2011 17:27

Jag har ett tema den här veckan : OSMINKAD.

Det temat har jag därför att :

  • Jag är sjukt lat
  • Jag sover hellre än sminkar mig på morgonen
  • Jag tänkte se om antalet finnar minskar
  • Det är mycket roligare till helgen när man väl sminkar sig igen

...och så är jag ju så förbannat snygg utan smink. Vacker utan spackel är ju skriven till mig, men det vet ni väl kanske redan.



  

Av Ida Wennberg - 18 januari 2011 16:14

min rygg är åt helvete idag. jag blir galen.


väntar på att mamma ska sluta så vi kan åka hem och äta middag, sen blire jobb @vippa nån timme och ikväll kommer sötaste Malin Emanuelsson hit. Så om jag har 1% energi över ska jag avnjuta hennes sällskap en stund :)


  

Av Ida Wennberg - 18 januari 2011 08:02

Våran katt är så sinnessjukt fet. Hon äter allt. Helt jävla överdrivet.


På morgon när jag vaknade satt hon och åt från mammas BLOMMOR.

Vi har en gummisnodd runt handtaget till sop/kompostskåpet, annars hoppar hon in där och äter det hon vill ha och drar ut resten till hunden.

Man måste stänga alla lådor och skåp direkt, om man råkas lämna uppe en låda hoppar hon ner i den och äter ALLT. Chips, smörgås you name it.

Tar man hem smörgås från vippa (inplastade) måste man sätta dom i kylen DIREKT annars äter hon upp dom. Inklusive plasten och papptallriken.

Hon hoppar upp på bänkarna och stiker ner sitt huvud i grytorna med mat så fort hon får chansen.

Hon tigger från matbordet.

Det bästa hon vet är OSTBÅGAR & CHIPS



  

Före kattens viktuppgång

Ovido - Quiz & Flashcards