Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Wennberg - 31 januari 2011 22:26

Min blogg har varit lite småtråkig under helgen, men det går inte att blogga när man umågs med människor 24/7 och idag har jag mått anus hela dagen typ.


Men fredagen var en helt perfekt chilldag, gick på stan med Mallan, fikade, gick lite mer på stan med Moa och Lotta och avslutade stadsturen med middag på Allstar. På lördag vaknade vi runt 12, och då hann vi med ett stadsbesök på bolaget och en snabblunch på Sub & C/O (?) eller vad det då hette. Sen var det basket för hela slanten. På kvällen lagade vi tacos och chillade hos Lotta till jag fick beskedet att MoaP var påväg till Luleå för utgång då sminkade jag upp mig och lockade mina tre strån på skallen och for ut. Det var 10000000miljoner människor ute så det var lite småjobbigt. Var hemma hos Lotta igen rätt tidigt, redan runt halv 3 tror jag.
På söndag kunde jag sova hur länge jag ville eftersom att nätet var trasigt, så halv 2 slog jag upp mina små översminkade ögon. Tog en våldtäktsdusch och försökte sakta återgå till livet. Jag och Lotta åt middag hos hennes föräldrar och sen åkte jag hem.

Idag var jag sjukare än vanligt när jag vaknade och dagen idag har tillbringats under en filt och ett täcke med Despan rullandes på TV. Och halv 3 när jag kunde röra mig igen tröck jag i mig ibumetin och målade på mig ett ansikte och klockan 4 rullade vi mot Luleå. En middag på Waldorf och en LFbasketmatch senare är jag hemma igen. Hade tänkt åka och träna med Pahikkan men mamma tyckte inte att jag skulle göra det för att jag har feber och alla började messa om hjärtmuskelinflammation så jag sköt upp träningen till imorgon...då jag förhoppningsvis orkar leva igen.


So long


  

Av Ida Wennberg - 31 januari 2011 15:16

  


Av Ida Wennberg - 31 januari 2011 11:12



Jag mår piss idag.  

Av Ida Wennberg - 30 januari 2011 23:22

  


Älska vintern?

Av Ida Wennberg - 30 januari 2011 23:01

Åkte hem med Filip & Hasse från Luleå tidigare ikväll. Så jag var hemma runt halv 9 och då såg jag Solsidan på tv4play, sen blev jag extremt fet och låg framför datorn till Hanna fick med mig på promenad med henne, Moa och Anna. Sen efter promenaden passade jag och Moisen på att sola. Jag hade velat träna idag, men det känns som ut lönlöst när jag är bakfull som en Gud. Haha.


Nu ska jag slå igång någon värdelös serie eller film och somna till för imorgon tänkte jag hinna ta en långpromenad innan vi ska rulla mot Luleå för middag på Waldorf och sen ska vi se LFbasket spöa sundsvall dragons i Pontushallen! :)

So long

Av Ida Wennberg - 30 januari 2011 15:29

Sitter hos Lotta nu med henne och Martin och ser Forgetting Sarah Marshall för andra gången ihelgen och 100 gången i livet.


Nätet är uppfuckat så jag har ingen sändning på telefonen, det suger.


Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 22:33

Sitter hos Lotta med ett glas vin, Malin har fixat mitt smink & hår så nu är jag redo för krogen :) Tänkte köra på lugn hemmakväll med Mallan och Lotta först, men man kan ju inte vara nykter när MOA PAHIKKA-AHO kommer till Luleå med ett mål: Allstar.

Så inom en snar framtid befinner vi oss i dimman, och förmodligen kommer vi att ha det perfekt. Iaf om man kollar på statistiken ;)


SO LONG SUCKERS!

Av Ida Wennberg - 29 januari 2011 13:46

 


Lätt mitt bästa inköp på lääänge. Kärlek vid första användningen så att säga.

Love it!

Ovido - Quiz & Flashcards