Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida Wennberg - 6 augusti 2010 00:03

Jag har slagit nytt rekord och duschat två hela gånger idag! Haha! Jag har inte varit så himla renlig av mig i sommar ;) hehe...men man behöver inte duscha när man har älven, faktiskt!


Ikväll har jag och Judit fixat i lägenheten, sen har Moa och Hanna skämt ut sig lite för Jägarna-folket och jag blev ofrivilligt med i utskämningen så nu är vi stämplade som efterblivnaUfon. Men what ever, så fel är ju inte den bedömningen ;)


Men nu ska min vinpimplande syster ha skjuts hem, så jag ska väl dra på mig nå byxor och vara en snäll storasyster och skjutsa hem henne då!



P.S

Den här låten är ju bara så jag ibland! Haha


Av Ida Wennberg - 5 augusti 2010 10:44

Igår hade jag lite Criminal Minds maraton med migsjälv och ch131, så när alarmet ringde kl 9 på morgon ställdes det snabbt fram en timme. Och ju mer man skjuter upp att vakna, ju jobbigare är det. Ändå gör man det vaaarje gång.

Idag jobbar jag bara till 7, himla skönt. Känns som att jag har stängt varje dag i 100 år, haha!

Jag, Moa och Hanna såg Flickan från ovan igår, och den var väl sådär. Boken var såklart 1000 gånger bättre!


Helgen som var körde jag åt Lotta till Luleå där vi träffade de flesta av mina favorittjejer, så vi knallade till Färjan och efter det var det efterfest och sen hann jag och Lotta W med lite deeptalk och makaroner innan Hyper Bella kom hem och vi damp i säng runt 6. När Bella vaknade hyper igen klockan TIO på lördagmorgon var hon inte en av mina favoriter nåmer, hon och dragspelsgubben delade på en klar förstaplats på listan för hatobjekt. Haha
Lördagen tillbringades som barnvakt åt Alva, Tuva och Vide i töre. Jag och Vide somnade medans de andra såg Mr Stuart Little eller vad den heter, SÅ bra barnvakt är jag ;) hehe

Kvällen tillbringades @vippa, med bastu, bad, vin, och tjejer. Kul :) Men pga sömnsbrist natten innan och jobb söndag kl 9.00 smet jag hem redan runt 00.30 eller nått sånt. Men det var lika skönt det, för jag var helt död hela söndag...


...Och idag startar ju LuleåKalaset, som får vänta på min närvaro ända till på lördag! Det kommer bli sjuuuuukt kul det också skulle jag tro :)

Men nu ska jag ta och hoppa i duschen.


So long A-holes!

Ovido - Quiz & Flashcards