Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ida Wennberg - 26 januari 2011 21:36

Hemma hos kexet efter en dagsjobb. Det var mer ansträngande än man kan tro att jobba idag. Jag måste ha hunnit bli en välutvecklad dagdrivare under mina lediga dagar.

Well well, nu ska jag och Moa vänta in träningsgurun L8K och sen ska vi bege oss mot gymmet och träna lite lite grann sen ska jag sola så folk slipper tro att jag är den nya albinon i stan.


Deeeeeeeet var allt för nu.


P.s snart är det helg igen. woho

Av Ida Wennberg - 26 januari 2011 13:14

  

Av Ida Wennberg - 26 januari 2011 12:20

Idag var jag till läkaren och där sa dom samma som dom alltid har gjort. Jag fick röntga nedredelen av ryggen, och då fick jag vara naken. Eller trosor occh strumpor fick jag ha kvar. Det var inte kul. Mina bröst har försvunnit igen upptäckte jag, och det var dagens sämsta upptäckt.


Nu ska jag sminka mig lite och fundera ut en rolig sysselsättning till klockan blir 3 och jag får åka och jobba :)


  

var har dom boobsen tagit vägen?

Ovido - Quiz & Flashcards