Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ida Wennberg - 19 januari 2011 23:02

Kvällen blev inte riktigt som planerat, men vad blir någonsin det?!
Jag och Mallan tog en promenad och gick in till bränna och påvägen ringde pappa och frågade om vi ville träna basket. Det var bara Hanna, Moa och Elin där. Sa han. Så vi klev in i mortionshallen redo att starta våran nya karriär för att upptäcka att pappa är ett ass och där stod typ hela laget och väntade. Skämmigt. Jag vet inte vad som var mest pinsamt, min kondition eller mitt bollsinne? Haha, what ever. Det var ganska kul, faktiskt. Kanske man ploppar upp som gubben i lådan på någon mer träning i vår. :)


När vi anlände till sandudden gick vi i bastun och dog ett tag, och nu sitter jag här. Ren, med en fetblåsa under tån och nyklippt. Malin har räddat mitt hår från att förfalla än en gång. Hon är min ängel. Utan henne vore jag flint nu, på seriöst typ. Haha.

Nu ska vi slå på en film och mysa.


Peace out


  

Av Ida Wennberg - 19 januari 2011 16:04

Jag är hjärndöd idag, minst sagt. Fattar som ingenting. Men det är ju kul det också ibland.

Hann till bagavägen innan Moisen plockade upp oss på morgon, sen fick jag jobba 1 timme längre än planerat på dagis också. Så det satt ju inte helt fel :)


Ikväll ska jag och Mallan ha myskväll tänkte vi. Med promenad, ansiktsmask, bastu och film. Skönt! :)


Av Ida Wennberg - 19 januari 2011 08:18

Vaknade halv 8 av att hunden skällde sönder mina trumhinnor när sotarn kom. Nu tänkte jag och B börja gå mot bränna och jobbet innan Moisen plockar upp oss och skjutsar hem hunden och mig till jobbet.

SO LONG SUCKERS!


  

Bizzi blir en demonhund när det kommer okänt folk.

Ovido - Quiz & Flashcards