Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 23:37



  

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 23:02

Idag köpte jag en hårinpackning för 200 spänn, sen nu i duschen ska jag förvandla mina småkvistar till lena hårstrån igen. använder inpackningen och...ingenting. Nada. Provar igen, utan resultat. Börjar försöka använda hjärnan, läser på förpackningen, och jag min jävla nöt har inte köpt hårinpackning. Jag har köpt SCHAMPO. Lyckat Ida. Smiiiidigt.

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 21:57

Kom från jobbet för ett tag sen, jag kom på den brilijanta planen att jag skulle gå hem från vippa. Sagt och gjort och efter 20 minuters promenerande fick Nea plocka upp mig eftersom att jag inte hade reflex och insåg att promenaden hem förmodligen skulle bli min död utan.


Pappa gnäller över att jag har lämnat ETT PAR SOCKOR i soffan, oh no. Nu kommer jorden att gå under, ta skydd och var med dom ni älskar. Jag kommer att ha såå mycket hemlängtan ihelgen. ehum...


Nu ska jag packa väskan, hoppa i duschen och sen ska jag sova. Jag tror på allvar inte att man kan vara tröttare än vad jag är just precis nu.



Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 08:19

Pappa gör så att mitt morgonhumör går från dåligt till sämst på mindre än en minut. Han har samma effekt på min kära syster. 

- "Jaha, spelar du?" Vad glad han blev... Nu blev jag irriterad, sa hon nyss efter ett avslutat morgonsamtal.


Jag skulle göra en halvsur avhoppning ur bilen på morgon, ni vet en sån där tuff?! Men det gick ju inge vidare eftersom att jag och Agda 89 har ungefär samma ork i våra kroppar just nu. Så min leka tuff grej sket sig innan den hade börjat.


Nu ska jag snabba på Moa sen ska vi dricka morgonkaffe innan jag börjar jobba. Efter jobbet måste jag på banken och fixa igång mitt bankomatkort och seeeen KANSKE jag tänkte gå över isvägen till jobb nummer 2, vippaaaaa! :)


Det här är sista inlägget jag hetspublicerar på fb, om ni vill fortsätta läsa superbloggen får ni allt hitta hit på annat sätt!


S0l0ngsuck3rs

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 00:59



  

Av Ida Wennberg - 27 januari 2011 00:23

Moa tränings-Hitler Pahikka har bytt ut mina armar mot geléhjärtan. Jag vill inte ens försöka tänka på hur dom kommer att kännas imorgon...eller på fredag. Haha, tur att man är vältränad. MEEEEN det kommer ju bli mycket trevligare sen när man märker skillnad iaf :) påtal om skillnad så verkar de där solarierören mest vara småblåa svettningsframmkallande lysrör som inte ger någon som helst färg någonstans.

JAG VILL VARA BRUN NU.


Filmen vi såg igår var Paranormal Activity2, den SÖG hästballe. Jag har aldrig i livet sett en sämre film. Nä okej nu överdrev jag. Men mina förväntningar var SÅ mycket högre. 


Nu ska jag ta och snoka på fb en stund innan jag drar igen ögonen och träffar BG inatt igen ;)


solongsuckersss

Ovido - Quiz & Flashcards