Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ida Wennberg - 3 januari 2011 15:11

Undra om man skulle vara en mogen människa och skippa nattlivet den här veckan. Igår kunde jag inte somna förens efter 3, men då har jag iof tagit mig upp klockan 12 på morgon så då borde jag ju kunna somna tidigare ikväll :)


Jag har inte gjort ett piss idag, INGENTING. Eller jo, jag har diskat. Och klätt på mig kläder och satt lite mascara, den förvandlade btw mina 7 ögonfransar till 1 boll. Magiskt. Tror att jag behöver inhandla en ny, snarast.


Egentligen skulle jag borda åka in till bränna och fixa lite papper hit och dit, men audin ser mer ut som en igloo än en bil och pappa har Tnt:n så jag vet inte om jag orkar.


Hungrig börjar jag bli också, och middagsmenyn är korv och makaroner. Men jag vet inte om jag orkar äta det. Kändes inte ut som en höjdare idag, direkt. Helst hade jag velat ha sushi, men tonfisk får väl duga idag igen. Haha, jag gillar att jag har variation i min kost. Makaroner. korv . tonfisk . köttfärs . makaroner . makaroner . nudlar .


Om det blir någon aktivitet eller ej senare är upp till Gud, nu ska jag fundera på livet en sväng.


so long

Av Ida Wennberg - 3 januari 2011 13:15

It´s back. Min lilla hang up på utväxten har letat sig tillbaka till livet. Haha. Jag färgade håret för nån vecka sen bara och man kan bara skymta en början till utväxt, och jag har MARDRÖMMAR om den. Haha. Har drömt att alla har kommenterat den, och att den var jättestor och måste bort. Nej, nu är det nog dags att få en mörkare nyans i håret. Inte mörk, men mörkare.


  

  

Om någon kunde ge mig tillbaka mitt gamla hår så vore det ett plus också.

Av Ida Wennberg - 3 januari 2011 00:02

Och här slänger vi upp lite nyårslöften då i brist på annat!


  • Jag ska bli bättre på att blogga. (Läs: inte bra men bättre)
  • Jag ska sluta göra saker som är dåliga för mig själv.
  • Jag ska sluta leka upp pengar jag inte äger.
  • Jag ska festa mindre
  • Jag ska bli bättre på att hänga i Luleå med Malin, Bella, Lotta och alla andra som bor där.
  • Jag ska åka någonstans, London, Turkiet, Grekland, någonstans.
  • Jag ska försöka skaffa ett heltidsarbete.

Det var ju lite grann iaf, sen så har jag väl lagt 85% på hyllan innan den här veckan är slut. Men det där är ju iaf några saker jag skulle behöva göra eller inte göra 2011.


Nu ska jag dricka ett glas O'boy och slå på ett avsnitt Criminal Minds.



  


I rock, you suck


so long fuckheads



Ovido - Quiz & Flashcards