Alla inlägg under februari 2010

Av Ida Wennberg - 27 februari 2010 17:24

  


Den bästa Mascaran ever!

Maybellines vibrerande mascara

Av Ida Wennberg - 27 februari 2010 17:20

...That tonight's gonna be a good night!   


Sitter hos Moa nu, hon och Hanna är på OK och tar ut pengar men jag var för lat för att följa med! Ikväll ska vi ha dildoparty så jag måste få tummen ur och börja göra mig iordning nu eftersom att hon som håller i visningen kommer på 1½ timme!


Moa hade match idag så jag var och såg, och sen tog jag såklart en snålbastu med Hännet, Moa och Elin. Efteråt upptäckte jag att jag hade glömt rena trosor, så jag smög diskret på mig byxorna utan trosor...sen påväg hem visar det sig att jag inte är den ända troslösa utan Hännet hade också glömt trollorna så då var vi lite Britney Spears X2 och vandrade genom bränna troslösa.

Sen här hos Moa så snodde jag mig ett par trosor men jag orkade inte ta på mig jeansen direkt så jag har vandrat omkring utan byxor ett tag och så frågade Moa om jag kunde ge henne massage, jajamänsan sa jag och satte mig på henne och började massera när dörren öppnas och där står Robin mitt i allt, och Moa ligger på golvet utan tröja med uppknäppt BH och jag sittandes utan byxor på henne. Så jag behöver väl inte ens nämna hans reaktion?!


Men nu ska jag ta och öppna min Bacardi Razz och ha det bra!



  


Vi syns i dimman hörni!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards