Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Ida Wennberg - 14 januari 2011 23:38

Jobbade till 9, och jag hade damp/var hyper. Tjugo över 8 började jag med projekt städa-kylen. Moa var inte så munter över att jag började med det 40 minuter innan vi stängde. Tjugo i 9 kom jag på den underbara idén att jag skulle fönsterputsa kylarna vid kassan, men den planen satte min syster stopp för, och det kanske var lika bra för vi rullade inte från vippa förens kvart över iaf! Haha. Jag är som mest kreativ på kvällen. Egentligen borde jag bo på en solig plats med ett annat dygn, typ..Los Angeles. Det är nog min menade hemort, men Gud gjorde en tabbe och var dyngrak den dagen jag föddes så det blev en liten omväxling av födelseorten.

...påtal om dyngrak, har ni märkt att det är fredagkväll och jag, Ida Helena Sofia Wennberg är nykter? Så nykter som man kan bli. Och skönt är det ska jag meddela! :) Nu ska jag leta upp en film som jag och mummlan kan somna till!

  

systrarna Snygg


OVER & OUT

Av Ida Wennberg - 14 januari 2011 16:43

Jag är på himla bra humör nu! Tror det är för att det var garn kul på jobbet idag, ungar är bäst. Jag vet ingenting bättre eller roligare än att jobba med barn! :)


Kom iaf hem nu precis, ska sminka mig lite och leta fram en vippatröja sen blire Vippabacken fram till 21, sen får vi se vad kvällen och Moa Anna Matilda har att bjuda på!

Oooover and out!


"Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek, så kommer folkvettet av sig själv."

- Astrid Lindgren

Ovido - Quiz & Flashcards