Alla inlägg under april 2010

Av Ida Wennberg - 28 april 2010 11:20

JAG HAR SINNESSJUKT ONT I HALSEN IDAG!


somnade just efter 10 igår, så idag känns det ut som att jag orkar med att leva ett tag till iaf. :) Är hemma på lunch, ska snabbsminka mig lite innan jag drar tillbaka till kidzen.

solong

Av Ida Wennberg - 27 april 2010 20:33

kom precis från pumpingen...det gick trögt men inte så trögt som man kan tänka sig efter en veckas skolk och en två-dagars fylla. Så lite nöjd är jag nog...men bara lite. Axlarna går så jäääävla trögt.


Imorgon jobb 8-16.30 så ikväll ska man försöka somna tidigt, har bara sovit ett fåtal timmar inatt så det skulle ju vara skönt med 4 timmars sömn iaf! Har så himla dåligt tålamod annars.


Jag tror den här veckan kommer att gå sjukt snabbt iaf! Imorgon på lunchen måste jag till banken och fixa lite stuffs iaf. Men det lär ju fara ur huvudet fortare än det går in...undra om mamma vill hyra en film åt mig ikväll? Det har kommit en ny wallander jag är sjukt sugen på att se...nog för att alla nya wallander suger, men iaf.


ALLA är så himla SEGA på att lägga ut bilder från ihelgen, men Bella har iaf lagt  ut tre...haha.


Sååå Lotta W, upp med bilder. nu! ;-)


nää nu ska jag vara social med halva släkten och se slut minuterna av Plannjamatchen!

Av Ida Wennberg - 27 april 2010 16:09





Slutade runt halv 2 idag, shoppade lite åt skolan , lämnade nå dvdfilmer, skjutsade barn 1 & 2 till bussen och drog till vippa. Där blev jag på väldans mycket bättre humör. Sarah, Lotta och Nea is the shit. Verkligen!   


Nu är jag back on track på fri, väntar på att mamma ska sluta, vilket lär ta ett tag och FB är spärrat här så... i donno what 2 do?

Ikväll tror jag att det blir p u m p i n g med Annika, om inte hon bangar bara!



Och jo, just det....se vilken söt topp som råkar vara min efter bara några klick. Man fåår....

Rose Lace Top SEK 199, Club L - NELLY.COM

Av Ida Wennberg - 27 april 2010 07:24


Feud SEK 599, Timeless - NELLY.COM...men nej, Ida. No money,no shoes.

Av Ida Wennberg - 25 april 2010 20:48

Då är helgen över, igen.

I fredags åt jag middag hemma med mamma och pappa, vi åt skagentoast och grillade köttfärsbiffar med pitabröd! Sen åkte jag till bränna med Emma, Louise och Linn och så åkte vi till hotellet och drack tequila så sen hamnade alla hos mig.


Igår så var det ju äntligen dags för allstar och det var sjukt kul!

Men sen har det varit fosterställning till klockan 4 idag då kunde jag nästan sitta upp ordentligt. Haha.


Nu är jag och Linnea hos Moap i storb, vi ska äta mat och chips och se film...och imorgon är det äntligen (?) måndag igen. woho

Av Ida Wennberg - 23 april 2010 17:49

Har färgat håret och klippt mig idag, och det blev himla bra! Är sjukt nöjd!!! =) Tack Kristine :)

Jag och mamma har haft med oss Ella i eftermiddag också, så jag har lockat hennes hår och satt på henne lite ögonskugga och köpt henne lite glass och sådär. :)


Nu är jag iaf på heden, mamma lagar middag och sådär sen vet jag inte vad det blir. Ska väl till bränna och spatsera med mitt nya hår om jag inte hinner somna här för gud ini himmelen så trött jag är.


Av Ida Wennberg - 23 april 2010 11:02

Har precis ätit min sushi till lunch, och nu har jag bara uterasten kvar med mina kids och sen slutar jag. S k ö n t!

Raka vägen till STUK och sätta i lite sunlights så man är lagomt snygg till imorgon, OM jag nu kan vara det ;)

Ikväll ska mamma laga middag till mig, vi ska grilla. Tralalala...

nu ut


Ovido - Quiz & Flashcards