Alla inlägg under mars 2010

Av Ida Wennberg - 31 mars 2010 18:48

Är hos mamma och pappa och lagar nå mat, orkade inte vara hemma själv...det är för psykiskt! Haha

Sen matar det och ringer okända nummer och det gör inte saken bättre...och jo folk som kommenterar anonymt kan lägga ner det också, för det är bara sjukt irriterande!


Men nu; Maten

Sen: Poker?! =)


Av Ida Wennberg - 31 mars 2010 16:35

Igår var vi hos mig, jag Malin, Daniel, David och Danni och spelade poker...det gick inge vidare för mitt lag.

Men lika glad för det är jag.


Idag har man bunkrat upp med alkohol för hela helgen. Jag är sjukt taggad inför helgen! Det kommer bli sjuukt bra! Och Mallan har lovat att va chaffis till kalix! =) Woho...

Grannarna klagar när volymen är maxad....



  

Av Ida Wennberg - 30 mars 2010 20:25

Igår så såg vi film hos Sam, plötsligt kommer en rökodör smygande. Vem får skulden ? JAG, och jag var helt oskyldig!

Gissa vem den skyldiga var? Ooooooooooh!



m0g1

Av Ida Wennberg - 30 mars 2010 17:08

idag har jag vaknat 9 (!) fast jag var ledig, men SAMUEL har spelat sommaren är kort så det var bara att stiga upp!


sen har jag hunnit äta på skolan, och sen har jag och Malin städat as hell! hela min lägenhet, så nu är den nästan klar. Bara sovrummet och lite annat smått kvar. Så nu är jag helt totalt slut. + att vi håller på tvätta, allt ska vara rent till i helgen. :-)


Veem vill vara chaffis till kalix på torsdag?

Av Ida Wennberg - 30 mars 2010 11:23

Fan vad jag har i psyket.

Hanna, kom hem nu!


Sitter på skolan nu, har ätit lunch för ett tag sen. Nu vette tusan vad man ska?! Känner mig sjukt sliten och härjad idag. Kommer väl bli sjuk lagom till påsk, det skulle ju vara bra!


Äh, nu ska jag ringa min pappa. En tjuga på att vi blir ovänner innan samtalet är över!


Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 22:19

Jag saknar dig, as hell!




...korkad som man är.

Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 21:50

Hora vilket jävla oflyt...hur ids folk ens syna med skitkort och sen träffa. Jag blir så förbannad.Lixom


Imorgon blir det kanske luleå med Moap, och om jag far blir det endast för att få mig sushi! Jag har sjukt mycket abstinens efter det   


Och hörni...snart är det ju fan påsk och det kommer bli sjukt kul! Jag har garn höga förväntningar.

1. Hanna kommer hem

2. Malin får gå på hotellet

3. Jaaa okej, jag hade ingen 3a men Malin och Hanna är ju överdrivet bra! ;)


Nu sitter jag hos Sam vi ska se Johan Falk när han kommer hem! Frank = ligga.




Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 21:43



Saker att göra innan jag dör;

Ligga med Björn Gustafsson.

Ovido - Quiz & Flashcards