Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ida Wennberg - 23 januari 2011 23:26

Igår jobbade jag till 7, sen var det snabbdusch och hetssminkning eftersom att vi skulle äta middag hos Dan runt 8. Vi infann oss halv 10 typ (!) haha. Men det var Sam som var seg och inte jag. :) Så när vi åt middag runt 10 var man ju något hungrig. Sjukt gott med tacos var det iaf! :)


Dagen idag började med ett avsnitt av Solsidan, sen pasta och köttfärssås @vippa och efter det for jag till Sam. Vi gick på Ok och handlade bakfyllegodis. Två Ben & Jerrys, en chokladkaka, chips,mjölk och redbull. Så skulle vi ju äntligen se I spit on your grave som vi har väntat på i typ ett halvår. Och vad gör Sam? Jo, han SOMNAR. Så då fick jag ligga och se världens äckligaste film själv och bakfull, men då kom Pär och räddade mig med sin närvaro precis när filmen spårade ur. Haha. Sen såg vi Fucking Åmål, och jag kunde alla repliker utantill, typ. Och så såg vi en tredje film Vanishing On 7th Street. Sam sov under alla filmer, så han var inge vidare sällskap idag. Haha


Nu när jag kom hem har jag suttit och matat Björn Gustafsson på tuben och läst bloggar jag aldrig annars läser, kissies och katrins och dom där. Nu tänkte jag lägga mig i soffan och slå på Björn Gustafsson filmen om jag hittar den, annars blir det någon annan bra film att somna till.


Over and out fuckheads



  

Ovido - Quiz & Flashcards