Alla inlägg under december 2010

Av Ida Wennberg - 29 december 2010 22:36

JAG BLIR GALEN AV DET HÄR. DU GÖR MIG SINNESSJUK.


Av Ida Wennberg - 29 december 2010 18:41

så har jag ingenting sagt.


Helgen var totalt urspårad. Förfesten var sjukt jävla rolig, men resten av kvällen hade man kunnat skippa. LÄTT. Med dom orden lämnar vi helgen och juldagen 2010.

För övrigt har jag inte alls haft mycket för mig. I måndags spelade vi poker på tallvik och igår var jag hos Moa en sväng men jag åkte hem tidigt. Och idag har jag jobbat. Så mitt liv är inte sådär himla superintressant som man kan tro ändå.


Nu är min stora fråga, hur ska vi skämma ut oss på nyår och VAR ska vi göra det???



Av Ida Wennberg - 25 december 2010 20:54

  

Av Ida Wennberg - 24 december 2010 14:30


GOD JUL


  

Av Ida Wennberg - 23 december 2010 16:35

Imorgon är det julafton, och det är då en helt onödig dag. Jag skulle lätt kunna skippa den och bara ha juldagen på en gång. Jag är sjukt taggad. Jag och Pahikkan har varit och handlat upp ett lager med drickor till lördag :) Kommer att bli sjukt jävla bra. Wiho ;)


Nu har jag slagit in lite julklappar, jag och Moe ska äta mat och sen ska jag och göra klart mamma och pappas julklappar med Moisen. Nice bajs.


 

Av Ida Wennberg - 21 december 2010 20:51

Jaha, min städningsvecka blev istället en jobbvecka. Sjukt mycket roligare! ;) Jag gillar dagis, starkt. Idag har vi haft julfest och Tomten hann även göra entré en snabbis också. Det är ju det bästa med julen, lätt. Att se barnen när Tomten kommer. Jag vill också vara liten och tro igen. Istället är man gammal och bitter och tror inte på någon eller något. Sjukt egentligen.


Satte handen i fickan när jag kom hem och fann en Iphone, nästan så att jag trodde att Tomten/Gud fanns och verkligen hade skänkt mig en gåva för att sekunden efter bittert inse att det är Iida Larsons telefon. Det var kul...ehum.


Kom på att jag inte har skrivit nå om föregående helg ännu. Men det vet jag väl inte om jag hade tänkt heller. Fredagen tillbringades med Sam och André och en tetra foot of africa som vi sög i oss och sen åkte vi till David. Och lördagen lurade Ida fucking Henriksson mig på andra dåligheter. Shame on you! ;)


Så har jag ju jobbat hela dagen idag, och efter en julfest och tomtebesök är jag allt annat än pigg idag så nu är jag hemma på heden och har hyrt en värdelös film jag ska slå på och somna in till i min ensamhet. Skönt. Fast jag gillar inte alls att sova själv nu när jag är van med sovsällskap! :/ Men imorgon är jag nog tillbaka i Pumpans mysiga lilla dubbelsäng. Hehe. Hon uppskattar verkligen att sova med mig, speciellt när jag är fet och lägger mig tvärsöver hela sängen ;)


Men nu ; sminkborttagning och film.


Puss!


  

OM Tomten finns så ligger en skoaffär 1:a på min önskelista


Av Ida Wennberg - 19 december 2010 16:45

Pappa ringer sönder mina helger, jag får ALDRIG sova.


Idag har jag varit extremt slö och det tänker jag fortsätta med resten av dagen. MEN imorgon ska jag ta tag i mig själv och städa lite.


 

jag tidigare idag

Ovido - Quiz & Flashcards