Alla inlägg under januari 2011

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 17:00

Ärlighet
Ditt älsta hångel? Kanske 7

Hur många har du varit riktigt kär i? 1
När kramade du någon sist? Idag
Har du svårt för att bli kär? Haha, kan man säga.

När kysste/hånglade du med någon sist? Nån helg sen säkert.
När fick du senast en komplimang? Igår


Har du någonsin
Playat?
Hehe...för många gånger.
Hånglat med någon riktigt ful? njäe?!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jag är en slampa 
Gjort något riktigt dumt? Yes!
Gjort något du verkligen ångrar? Några få saker, ja...

Gjort något olagligt? Vem har inte det?
Blivit polisanmäld? Nej?
Slagit ner någon? Nej, jag blir alltid nerslagen själv ;)
Skämts över dig själv? Jaaaa! varje söndag, typ.

Senaste månaden

Saknat någon? Ja, Brigid har jag som saknat lite grann här nu på senaste!

Ångrat något? Jaaa!!
Ljugit? Jo
Svikit någon? Nej?
Haft sex? Celibat?
Gråtit? Ja
Skrattat? Ja
Slagits? Haha

Kärlek

Är du kär just nu? Nä!
Har du kysst någon idag? Nej
Har du ett förhållande? Neeeeeej...
När går gränsen vid otrohet? Det beror på situationen
Är du romantisk? Nej det skulle jag inte vilja påstå att jag är.
Har du lekt med någons känslor? Kanske lite...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel.
Är du en bra pojk/flickvän? Haha, det tror jag väl...int!
Hur många har du varit kär i, i år? zero
Vem sov du senast bredvid? Hemlis....... :)

Senaste personen som
Sov i din säng? Pahikkan, eller Rebecca :)

Såg dig gråta? Alldeles för många.
Fick dig att gråta? Bråk & alkohol

Du gick på bio med? Kommer inte ihåg.

Du pratade med i telefon? Lotta Wettainen

Du
Vart bor du? Överkalix
Bor tillsammans med? Alla möjliga

När är du född? 25 april 1989
Hur många har du kysst? Fler än jag kan räkna till...haha, nej men jag vet inte.

Vem kramade du senast? Bizzi :)
Pussat någon idag? Bizzi
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Björn Gustafsson?
Vill du ha barn? Inte nu iaf!

Av Ida Wennberg - 6 januari 2011 14:28

Igår var det inte roligt alls, men jag var ganska off och det blir ju vad man gör det till så det var säkert därför. Åkte iaf hem kl 12, åt nån indiskkycklinggryta med mamma och gick och la mig efter 1, sov till halv 2 idag och nu vet jag inte vad jag ska göra. Börjar jobba 11 imorgon så då måste jag ta mig upp tidigt. Hur det nu ska gå...haha

Mitt dygn är ju totalt uppfuckat. Tänk när jag ska börja kl 8! Det kommer ju att bli kul...


Nu pratar jag med Hanna Emanuelsson på chatten i fb, alldeles för länge sen. Igår var första gången jag pratade med henne sen...ja, sen hon åkte. Över en månad sen, det är nog personligtrekord. Haha

Av Ida Wennberg - 5 januari 2011 17:56

 Du är den perfekta inredningsdetaljen. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg.

Lätt min nya replik, den med tröjan börjar bli rätt gammal nu faktiskt. Nu väntar jag på att Iida Maria Larson ska rulla nerför gården så ska vi rulla in till Pahikkan och göra oss färdiga och sen blir det nog spel och sånt ikväll. Jag känner mig sjukt trött och ändå har jag sovit 11fuckingtimmar inatt.
Varför, Gud, varför?

 

  



Av Ida Wennberg - 5 januari 2011 17:20

Now that it's all said and done,

I can't believe you were the one

To build me up and tear me down,

Like an old abandoned house.

What you said when you left

Just left me cold and out of breath.

I fell too far, was in way too deep.

Guess I let you get the best of me.

 

 

Well, I never saw it coming.

I should've started running

A long, long time ago.

And I never thought I'd doubt you,

I'm better off without you

More than you, more than you know.

I'm slowly getting closure.

I guess it's really over.

I'm finally getting better.

And now I'm picking up the pieces.

I'm spending all of these years

Putting my heart back together.

'Cause the day I thought I'd never get through,

I got over you.

Av Ida Wennberg - 5 januari 2011 15:31

Sov för mycket och för länge idag, men då är jag också på gränsen till sjuk. Så det förtjänar jag.


Har precis trippeltångat mina 6 hårstrån på huvudet, och nu tänkte jag väl kanske äta frukost och sen måste jag styra upp en liten liten skjuts till bränna :) Allt mitt smink är hos Pahikkan och så vill jag veta, VAD SKER IKVÄLL EGENTLIGEN?

Hoho


Av Ida Wennberg - 5 januari 2011 00:19

Kom hem för en liten stund sen!

Idag har jag ändå gjort mycket, men ingenting. Haha. Jag lämnade papprena till dagis, hämtade mat från Brännvalls med Hanna som vi åt hos Sam, sen kom Judo och hämtade oss så åkte vi till vippa och hängde. Satt väl där i 2 timmar och drack kaffe och surrade, Anton och Jessica + Joline & Nell kom också dit. :) Sen åkte vi till Judit och Erik och spelade spel och hetsåt chips. Så nu sitter jag hemma uppsvälld och flottig. Sjukt kul att hänga med Judit och Hanna, är himla länge sen jag har varit med någon av dem. Sen att man hinner med att se både Mirre, Elvira, Joline och Nell på samma dag är ju inte heller fel heller. Världens bästa ungar!


Nu skulle jag borda ta mig in i duschen, för jag är sjukt ÄCKLIG. Men då finns ju risken att jag blir piggare och inte alls kan somna ikväll. Så frågan är om jag vill vakna smutsig och utvilad, eller ren och seg imorgon?



Av Ida Wennberg - 4 januari 2011 14:16

Uppfuckat dygn: CECK!


Igår spelade vi chicago hos Magnus, sen åt vi nattmat hos Iida, lekte kurragömma i bränna, städade ett kök och spelade lite mer kort.


Idag är planen:

Trotsa kylan och gå till dagis med mina papper

Hänga med Hanna Maria Ek

Hänga med Judit

Fundera på livet


Jag är kallad till en intervju i Sthlm, för en utbildning jag sökte. Den är bara lite drygt 2 veckor, men sen är man färdig flygvärdinna. Så jag måste fundera lite på OM jag vill gå den och HUR jag ska ha råd att betala den.



Av Ida Wennberg - 3 januari 2011 15:11

Undra om man skulle vara en mogen människa och skippa nattlivet den här veckan. Igår kunde jag inte somna förens efter 3, men då har jag iof tagit mig upp klockan 12 på morgon så då borde jag ju kunna somna tidigare ikväll :)


Jag har inte gjort ett piss idag, INGENTING. Eller jo, jag har diskat. Och klätt på mig kläder och satt lite mascara, den förvandlade btw mina 7 ögonfransar till 1 boll. Magiskt. Tror att jag behöver inhandla en ny, snarast.


Egentligen skulle jag borda åka in till bränna och fixa lite papper hit och dit, men audin ser mer ut som en igloo än en bil och pappa har Tnt:n så jag vet inte om jag orkar.


Hungrig börjar jag bli också, och middagsmenyn är korv och makaroner. Men jag vet inte om jag orkar äta det. Kändes inte ut som en höjdare idag, direkt. Helst hade jag velat ha sushi, men tonfisk får väl duga idag igen. Haha, jag gillar att jag har variation i min kost. Makaroner. korv . tonfisk . köttfärs . makaroner . makaroner . nudlar .


Om det blir någon aktivitet eller ej senare är upp till Gud, nu ska jag fundera på livet en sväng.


so long

Ovido - Quiz & Flashcards