Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ida Wennberg - 8 januari 2011 19:54

Hemma igen efter en sjukt bra luleåtrip.

Kom fram till Bella runt 8 igår, där vi tröck sushi och fixade oss i 100 år, sen spelade vi spel och drack vin och bara surrade på.


Efter det blev det Allstar, där vi hann med både det ena och det andra. Haha. Sjukt roligt var det iaf, vi var mongolida och när vi kom hem fortsatte vi tävlingen "vem är mest mongo" och väckte Jocke och tröck ner oss alla tre med honom i sängen, så sen har vi vaknat i en bastu.


Klockan 7 svek jag den kollektiva sovplatsen och förflyttade mig och min hals från helvetet till soffan där jag fortsatte sova till 9 då Bella också steg upp. Så på morgon har vi legat på facebook och hunnit se senaste Grey´s. Jag var blödig och grät och Bella gillade min inlevelse i serien eftersom jag grinade när dom grät, när dom började skratta så började jag också skratta. Haha, jag tror som att jag bor i seattle och är med i deras liv där. På riktigt.


När vi väl fick upp Iida så gick vi på stan och köpte skor till Bella, bytte en tröja på H&M och åt en underbar sushilunch på Sushibar innan vi avslutade luleåbesöket med en basketmatch som Överkalix förlorade. Vi tog med oss Polly och Hanna och åkte hem.

Jag vet att det är sjukt dåligt skrivet nu, men jag är för trött och för sjuk för att orka bry mig om det. Haha...

Kan bjuda på en eller två bilder från min superba mobilkamera. Enjoy



  Jag tvingade Malin att göra mitt hår i vanlig ordning ;)



  



  "Tjejer jag vet att ni är jättesnygga, men ni får tyvärr inte ligga på biljardbordet"


    

Teeeequila


  

En bild säger ju mer än 1000 ord?! ;)



Haha, så VAD har vi lärt oss av gårdagen?

Vi måste lära oss NÄR det är bäst att vara tyst

TÄNK före du pratar, och om tankeförmågan inte funkar = var tyst

Bråk i matkön på MAX är underskattade

Fjortislifta is the shit

Iida är flickan från The Grudge

&
Vakterna är våra bästisar


Ovido - Quiz & Flashcards