Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Ida Wennberg - 13 januari 2011 22:08

Har hängt med Mallan och Lotta W en snabbis, skoj. Hade inte alls räknat med att få avnjuta deras sällskap ikväll så man kan säga lite att det gjorde min kväll! :)


Nu borde jag egentligen sova, och jag är faktiskt trött så alldeles, alldeles strax ska jag ta och studsa ner i sängen och dra igen ögon och mun för kvällen. SKÖNT.


Imorgon blir det jobb 7-30 - 16 och sen ska jag stänga vippa med Moisen och efter det blir det sleepover här hemma med världens bästa lillasyster <3 det mina vänner är kärlek!






Av Ida Wennberg - 13 januari 2011 19:31

Just nu behöver jag :

Sol

Sömn

Pengar


..give it to me baby


Av Ida Wennberg - 13 januari 2011 18:29

Kom precis från vippa, har ätit middag med mamma och pappa. Jag åt kokt lax, sjukt gott!! Egentligen var jag extremt sugen på tacos eller köttfärssås, men eftersom pappa har en förkärlek att alltid vilja tvärtemot mig så blev det vippa och det dög ju det också! :)


Jag är så himla himla trött just nu, och tror ni att jag kunde somna igår då?

Nå nä. Halv 4 har jag slagit igen mina wounderbara små ögonlock och träffat mina drömmars man, J.B u know?!

Iaf så hade jag ju helt överdrivna sömnproblem igår, jag såg cold case, började se ally mcbeal, messade lite grann osv och när jag då väl bestämde att NU ska jag sova så börjar det spöka och datorn slår på sig själv mitt i allt. Mm jaha, ja men jättelätt att somna när hjärtat håller på att borra sig ut genom ögonen, typ.


Så om det blir en tidig kväll eller en tidig morgon innan jag somnar idag är frågan vi alla undrar över. Mitt mål är att ligga i min RENBÄDDADE & (förhoppningvis) maskfria säng innan 11. Det borde jag ju klara, typ...



  

Jag, tidigare idag.


Av Ida Wennberg - 13 januari 2011 16:07

Slutade jobbet kl 14 så då gick jag förbi Pahikkan och sen gick jag till Malin och hälsade på henne och Love en sväng. Så nu är jag på skolan och hämtar mamma eftersom jag inte är så pepp på att köra bil när det är en miljoner poliser överallt. Me don´t like.



Av Ida Wennberg - 13 januari 2011 00:33

                               

  


you can count on me, because i can count on you 

Ovido - Quiz & Flashcards