Alla inlägg under mars 2010

Av Ida Wennberg - 14 mars 2010 20:54

Fuck vad jag hade kul igår.

Kvällen innehöll sushi, vin, Björn Gustafsson, en knall Lotta, Ronny & Ragge, en levande luftgitarr i form av en hund, bröst m.m så man kan väl inte få annat än sjukt roligt!   


Idag har Lotta W, Bella och Linda leverat pizza sen har vi Bf hängt hela dagen och nu ska jag och Bella ha sleepover med nachos och film.

Jag vet, jag är sjukt onyttig och fet idag. Men det är söndag och man får.



  



have a nice life, assholes!

Av Ida Wennberg - 14 mars 2010 12:07

  

Av Ida Wennberg - 13 mars 2010 17:46

nu rullar tnt:n mot svartbyn, sushi, vin och Lotta!


I gotta feeling....




Av Ida Wennberg - 13 mars 2010 15:45

..ja, eller kanske inte.


Igår var vi här på heden och åt tacos och det är ju aldrig fel. Sen var jag till bränna på nån fest en snabbis och sen till Anders en sväng och så hem och sova. Ikväll är det äntligen sushi hos Lotta!


Nu ska jag hitta mina inre krafter och sminka mig lite grann och sen drar jag till braenna..

Solongfuckheads





Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 10:39

Nu känner jag mig redan på bättre humör, har gjort upp eld och det är himla fint väder ute. Ska köra in bilen till bränna och ta B och gå en sväng nu snart. Sen måste jag ju ta itu med städningen av köket! OOOORKA!

Jag vill fara och träna med Bella..men vi får väl se om vi hinner det.


Undra om Lotta blir besviken ikväll när hon upptäcker att vi inte har spotify på våran dator....hahah


Nu ska jag försöka göra ett ryck...



Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 10:12

Vaknar av att hunden skäller som satan.

Går ner. Möts av världens suraste Moa, hon är så

sjukt irriterande, grisig och äcklig. Hon behöver då inte

komma hit nåmer innan mamma och pappa är hemma iaf.

Och så har hon haft öppet ytterdörren i 89879 år så det är sjukt

kallt här, och tror ni att den lilla kinesiska vaginan fattar till att göra upp eld?

Nå nä.


Vilken härlig start på dagen, minst sagt.

Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 01:51



jag älskar dig, över allt annat på hela jorden

    

Ovido - Quiz & Flashcards