Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Ida Wennberg - 26 mars 2010 14:43

...idag hos Lina satt jag på golvet medans Hanna lockade mitt hår och Lina börjar surra om att jag ska prova nå skor.

- Nej men dom är för små, jag har redan provat dom. Sneglar på ett par fötter som sticker fram från en filt.

- Men Ellen, dudå? Vad har du för skostorlek, du ser ut att ha mindre fötter än mig. Prova dom du.

- Jo, fast det där är inte mina fötter det är Matildas...


hohoho

Av Ida Wennberg - 26 mars 2010 12:08

...eller?

Vad ska man göra ikväll?


Jag har kommit fram till att jag är ganska så överdrivet sjuk i huvudet ibland. Hehehehe.... Nu ska jag pussa mamma och sen ska jag köpa snus, och dra till Mallan. Jag ska tvinga henne att l o c k a mitt hår. Fredagsfin, ni vet   



  



Ovido - Quiz & Flashcards