Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Ida Wennberg - 4 mars 2010 20:16

Namn: Ida helena sofia
Födelse år: 1989
Bor: Överkalix
Familj: Moa, mamma, pappa Bizzi, en katt.
Gillar: Fester!
Favorit plats att äta på: Meen vippa såklart.
Bästakompis: Moa, Hanna Em!
Känsla just nu: Ingen speciell
Varför: Är för trött
Favorit mat: Tacos
Vad har du på dig nu: Jeans
Vad för smink har du på dig nu: Ingenting, ja är så vacker utan spackel ;-)
Vad för smink brukar du ha: Foundation, Mascara, Kajal, Eyeliner och ögonskugga. Rubbet!
Har du druckit: Några gånger, jo.
Är du stolt: Över det? Som fan.
Ska du fortsätta dricka: Men tacka för det.
Har du rökt: Yesbox.
Har du rökt vattenpipa: Kanske, jag vet faktiskt inte. Men säkert.
Har du snusat: Love it! <3
Är någon kär i dig just nu: Alla... Haha, men nej det tror jag inte.
Vem: Nobody.
Har du haft sex: Kanske jag har...
Har du gjort andra saker än sex: Nej jag har sex 24/7
Vill du ha sex: Inte just nu.
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej
Vem/Vilka: Ingen
Är du olyckligt kär just nu: Njae
Håller du vad du lovat: För det mesta, men ibland lyckas man lova lite för mycket.
 
Har du dåligt självförtroende: Ibland och ibland inte.
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Nej
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Jofan, jordgubbar och vittvin. MUMMA!
Saknar du någon just nu: Kanske lite.


1. Är du lycklig? Beror på hur man ser det.
2. Är du uttråkad? Jaa
3. Är du ledsen? Njae
4. Är du italienare? Nej
5. Är du gravid? Kan ja inte tänka mig
6. Är du full?  Nixpix
7. Är du en cooling? Sverigest coolaste brud.
8. Är du från Irland? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Aaabsolut


skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men förälskelse kanske.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ehh...JO!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Nja...?! Säkert när man var yngre.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jodå
6. Har du haft en hemlig beundrare? Då hade den ju antagligen inte varit hemlig.
7. Vill du gifta dig i framtiden? Ja! Dyrt och stort.


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?  Kärlek
2. Hår eller ögon?  Ögon

3. Katt eller hund?  Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Blä
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Just nu? Vild utekväll
8. Pengar eller lycka? Pengar.
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, man har väl skills.
2. Brutit ett ben? Nej, en handled.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!
4. Hoppat Bungee Jump? Nä
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
 
6. Ätit en hel tårta? Nää  
7. Gjort bort dig offentligt? För många gånger.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Haha, man har väl sina ljusa stunder.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Japp
10. Velat försvinna?  Ja!

skit
Vad såg du på tv sist? Hooockey
Vems blogg läste du sist? Malins
Vad åt du sist? Stuvade makaroner och korv.
Vem pratade du med sist? Bella.
Vem ringde du sist? Moa?!
Vem messade du sist? Lotta K
Vad läste du sist "bok"?  Bakom stängda dörrar.
Vem pussade du sist? Bizzi
Vem kramde du sist? Mamma 
Vad köpte du sist? Toy

Av Ida Wennberg - 4 mars 2010 20:07

Nu är alla hos Åke och ser hockey, och jag personligen hatar hockey. Det är det tråkigaste ever att se!! Iaf på tv, så jag har snabbskvallrat med Bella och nu sitter jag och snokar lite på fb och bloggar. Ska spela lite svs innan vi ska se filmen också. Life is good!


Funderar på att ta ledigt imorgon också, känns ovärt att fara dit när jag vet hur det kommer att vara. Man är less direkt man kommer dit och vill åka hem. Vilket resulterar i att man sitter på paus/är utloggad hela dagen lik. Men vem vet, mitt i allt får jag ett rus och åker dit iaf.


Imorgon bjöd Nea in mig på TACOS hos Sarah också, så det blir ju garnbra, och på lördag har vi middag hemma med Målle och Ann och C/O. Hela helgen planerad med andra ord!


Wioooo


Av Ida Wennberg - 4 mars 2010 17:13

Bilder från mamma och pappas dator, gamla som nya!   

 

 

                      

Av Ida Wennberg - 4 mars 2010 16:53

 Påväg hem från Ötå idag hade vi tårkalas i bilen...eller okej, JAG hade tårkalas by myself och de andra skrattade och förstod inte vad jag höll på med.Fast det visste ioförsig inte jag heller riktigt. Jag började bara tänka på att Moa åker till Afrika snart och då...ja, jag är som känslig ibland.


  


Nu är jag hos mamma och pappa, pappa stuvar makaroner och steker korv till mig. Love!


Jag och Moa tog oss även en promenix från jobbet idag, vi hann väl gå en sisådär 6km + att vi undersökte en död grävling. Min kommentar :

- Men är det ett får tror du?

Det såg faktiskt ut som det!

Så nu efter maten ska jag gräva fram en jacka från min fjortistid, koppla Bizzi och promenera till bränna. Men innan jag gör någonting överhuvudtaget skall jag duscha. Jag är inte i det renaste laget.

Woho


Allt för nu,

so long suckers.



Av Ida Wennberg - 4 mars 2010 12:40

Dagen började med försovning, vilket resulterade i att jag är strumplös idag.

Sen hann jag inte hämta min börs vilket resulterade i slut snus.

Vi kom sist till jobbet vilket resulterade i att jag fick mongodatorn.

Inte min bästa dag på året alltså, men jag har ju trots allt världens bästa lillasyster, som lånade mig pengar till snus och bytte dator med mig. Ibland är hon förjävla bra att ha ändå   

 

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards