Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Ida Wennberg - 17 mars 2010 14:25

Såklart...tomatsoppa är så underskattat.  

Av Ida Wennberg - 17 mars 2010 14:15

Har nyss letat igenom halva kontoret efter mitt försvunna lönepapper...och var ligger det? Jo, lääääääängst ner i en av mammas låda med 1miljon andra papper.

Well, well...nu hittade jag det iaf. Duktig som man är.


Har slutat nu, så jag samlar krafter för att gå ner till pappa och hämta bilen, hitta på nå kul och fundera ut en middag.

Kanske nå med tonfisk...eller kyckling från igår. Time will tell.


Nu ska jag sticka lite på min stickning innan jag sticker. Hoho....

Av Ida Wennberg - 17 mars 2010 10:02

Sleepover är så unerskattat. jag och Bella hade deeptalk till 12 igår sen var jag tvungen att kasta in handduken! Men det var trevligt   



Idag är det spinning på schemat, lite spännande ska det faktiskt bli...även om jag har små funderingar på VAD jag egentligen har gett mig själv in på?! Hehe



  


Men nu ska jag ringa in mina barn, vi ska ha matteprov. wooohoo!

Ovido - Quiz & Flashcards