Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ida Wennberg - 15 mars 2010 20:01

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: halsmandlarna när jag typ var...11?
piercing: hål i öronen
sport: hockeyskola, belive it or not. jag var 1 gång, vi lekte räv och kyckling.
husdjur: Sassa, en hund.
semester: köpenhamn när jag var typ 1...
kärlek: Viktor i julklaendern

JUST NU:

äter du: ingenting, har svullat lövbiffpasta som en gris tidigare.
dricker du: Kaffe.
ska du: rulla mot töre.
lyssnar du på: Matti och Bellas skvallersurr.
väntar du på: sängen.
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: Jeans, kofta, benvärmare. hipp!

 

DIN FRAMTID:
barn: någongång
giftermål: stort och lyxigt. expencive shit

karriär: kalsongförsäljare till norge. woho!!


VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: det beror väl på.
kortare eller längre: längre, fast egentligen spelar det väl inte så himla stor roll.
snygg mage eller snygga armar: Do not know...fina ögon?
busig eller lydig: Busig


HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Yes.
tappat bort glasögon/linser: jo, men jag har faktiskt hittat dom igen.
brutit ett ben: nej en handled.
rymt hemifrån: japp, tog mig väl en sisådär 50 meter innan man fick hemlängtan

röntgats: yes, och då ramlade det tior från tuttarna ska jag säga er!
krossat någons hjärta: nja,det tror jag väl inte
nobbat någon (som haft känslor för dig): jepp
gråtit när någon dött: Aningen.


TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej, förälskelse kanske
gud: nå nä
mirakel: ja.
aliens: Näää!
magi: nja...kanske
ett himmelrike: inte direkt
tomten: självfallet.
änglar: Nja
transformers: Ehh, vad är det?


BLANDAT:
är du kär i någon? nej
önskar du att du bodde någon annanstans? ibland
tycker andra att du är attraktiv? haha, absolut...speciellt håret.
dricker du? men tacka för det.
använder du droger? every day.vet ni väl....!
vilket schampo använder du? Gliss, eller va det heter.
vilken parfym använder du? Avril Lavigne
vad är du rädd för? spindlar
gillar du att tvätta? nå nä

Av Ida Wennberg - 15 mars 2010 19:51

Jag är så sjukt jävla trött och nu måste jag packa in mig själv i bilen och hämta mamma och pappa i töre.
Ge mig lite ork, tack.



  

jag tidigare idag.

Av Ida Wennberg - 15 mars 2010 17:23

Var sjukt trött på morgon. Överdrivet trött = Överdrivet sur.

Snoozade telefonen i 40 min, sen vaknade jag av Bellas alarm. Mumlar halvsurt

- Men Bella! Slå av...

Bella - Ida, klockan är tjugo i 8 nu.

- Jag vet.

- Men ska vi inte fara 8? (halvrädd röst)

- Det skiter jag i. Jag ska sova. Vi far kvart över. vänder mig demostrativt om och halvsover tio minuter till.
Vem vill inte få äran att väcka mig varje dag?


Men sen på jobbet har det gått sjukt segt, tjugo över 2 kommer en glad i hågen studsandes Bella fram.

- Ida! Vi ska på alko!

Jag helt glad - Haha. Vadå ska vi dricka ikväll?

- Nja...jag och Lollan ska dricka cider påvägen hem.

Tji fick jag som var tvungen att köra... Livet är inte alltid rättvist. Fast jag är iof inte så dalkig att jag smuttar cider på måndagar ;-)

Av Ida Wennberg - 15 mars 2010 14:13

Är sjukt trött idag.

Hade sömnproblem igårkväll, och när jag väl lyckade somna så drömde jag att jag blev kidnappad av vampyrer...och det var sjukt hemskt. Haha. Så då har jag vaknat vid halv 4 och kunde knappt somna om! stackars mig.


Ikväll kommer mamma och pappa hem så efter jobbet är det turbostädning av huset, middag med Bella och träning med Bella och Louise innan jag beger mig mot töre. Ni förstår ju hur duktig jag är.


so long suckers

Ovido - Quiz & Flashcards