Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ida Wennberg - 10 mars 2010 20:29

Mamma och pappa har varit borta i 4 timmar och köket är upsidedown! Jag och Bella har lagat smoothie...för ett helt fotbollslag. Den är minst sagt sjuktjävlagod!





  

Av Ida Wennberg - 10 mars 2010 15:06

Dra mig försiktigt fram och baklänges så jag har träningsvärk i magen! Uäää..

 

Vi drog hem tidigare från jobbet idag, Louise blev sjuk. Perfekt tyckte vi och jag och Bella tänkte åka och träna, men nu sitter vi i träningskläder hos Matti och ser istället. Haha. Ja nå en promenad får väl fan duga idag. Gick, simmade och var på pumping igår så då kan jag träna imorgon istället tycker jag.

 

Bella - Vem skulle du hels ligga med X eller Y?

Matti - Men Y.

Jag - Vadå X eller Y vad säger ni?

Matti - Men jag skulle helst ligga med Y.

Jag - Uuuääh. Vad är det för fel på X?

Matti - Men vad är det inte för fel på honom?

Jag - Men vadå...jag har ju legat med honom...

Matti - Har du? Nä.. Gapskratt

 

...Smaken är som baken, delad.

 

Nu ska jag vara social igen, ikväll är det smoothie och CV-skrivning på heden! fun fun fun

Ovido - Quiz & Flashcards