Alla inlägg under mars 2010

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 08:05

Klockan 5 imorse

- Malin, nu är det 2 timmar till jag måste stiga upp.

- Ja fan vad tungt

- Mm...Jag har vaknat klockan 4 också, och då var det 3 timmar.


Klockan 7 imorse

- Malin, kom och rök här?

- Nä fan jag ska sova.

- Men jaha.

Ett tag senare

- Va fan gör jag vaken med dig för att du ska och jobba? Det är för att du har haft nån nedräkning hela natten på när du ska stiga upp...


Jag har fått upp Malin ur sängen kvart över 7...och det är fan duktigt ska jag meddela er. Vi har hunnit vara på ok och allt! Och ikväll ska vi träna, för Malin har grejer ska jag säga er...   




Av Ida Wennberg - 24 mars 2010 19:48

Helt seröst.

Det finns TVÅ personer i mitt  liv spm jag har tyckt om, alltså verkligen tyckt om.


Den ena...han är ju historia nu, så...


Men den andra, han... ja , ni vet. Men alltså är det för mycket begärt att mina bästa, närmaste vänner kanske inte är med just honom?  Sen nu får man höra att OJ det var visst i vintras en gång när jag var hos just Honom och festade med en av mina "bästa" kompisar som hon och han höll på, och hånglade och hade sig. Tacka fan för det. Av honom var det förväntat. Men av dig....jag vet inte. Äh what ever...

Jag ska ligga med alla ikväll.

Av Ida Wennberg - 24 mars 2010 18:20

Man slutar aldrig att förvånas.

Av Ida Wennberg - 24 mars 2010 09:45

Har nyss tagit mig ur sängen, är sjukt trött...och ändå somnade jag rätt tidigt igår! Äh, ska ta på mig nå clothes, svänga förbi braenna och sen blire vippa för hela slanten =)


Ikväll blir det mixgympa? haha, eller va det hette?! Säääääkert skoj.



so long fuckheads

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 22:49

Fan vad jävla-ap-skönt det var på pumpingen idag! Och nu är man sådär lagom slut i kroppen, och nyduschad under ett täcke med inte bara ett, utan två Desperate avsnitt som väntar.

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.


Life is good.

 

 

 

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 17:49

Jag har fått mejl av världens sötaste människa, Moa Anna Matilda Wennberg.


Nu vill jag också till afrika, hon verkar ha det suuuper bra!

Och nu börja jag sakna henne as hell!


Har iaf hängt på vippa i 2 timmar typ, och nu är jag hos Annika och Hasse, snart är det pumping och sen hedensbyn och sova så att man orkar leva imorgon. Jag är nog sjuk, mår sjukt dåligt...faktiskt.

blä

Men med lite panodil blir livet genast lättare att leva.

Love it, typ.


Puss och kram




  

Loooove you!

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 14:37

...eller audin? Nu har jag slutat, så nu drar jag till mitt hängaplace. Vippabacken! =) Tänkte ringa Moa och höra om hon vill med, men det blir ju lite svårt kanske... Hohohooooo..p u m p i n g ikväll! FUN!

Ovido - Quiz & Flashcards