Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 21:17

Jag och mamma har gått hem med B från bränna idag, sen lagade vi världens godaste torskgratäng, med morötter och selleri sambal olek och broccoli till. Jag åt ihjäl mig. Sen har jag tränat styrke med Sam i typ 1 timme. Inte världens hårdaste pass direkt, men nog känns det i kroppen iaf. Tur att man är vältränad   hehe.

Imorgon är det ju iaf simning och pumping, roligt roligt!


Nu ska jag snoka på fb ett tag och fundera ut en bra film att ladda ner ikväll. Några förslag på en  bra film någon?   

Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 15:09

Hemma,

Nu : handling med mamma.

Jag behöver duscha.

Bizzi är söt   

Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 14:14

Påminn mig om att inte klaga när lönen kommer, för nu drar vi hem tidigare. Igen.

Fast idag har jag sålt in min lön iaf, så lite duktig är jag ju!

När jag kommer hem ska jag ta Bizzi och gå på en liten promenix.

See ya

Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 14:08

Från fjortismusik till barnlåtar.

How low can I go?






Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 11:09

Nu när man har vaknat till liv så känns livet lite lättare att leva. + att mamma sa att vi ska äta broccoli och fisk till middag idag. Me like   


Helgen som varit har iaf varit ganska kul.

I fredags var jag ju hos Sarah och Jonas och åt tacos och jag blev faktiskt lite imponerad av hur gott vin jag hade lyckats köpa. Sjukt gott! Men vi åt, såg lets dance och solsidan och sådär, så det var ju trevligt!

Sen i lördags jobbade jag åt Lotta en stund på vippa, när jag slutade åkte jag och Moa och hämtade Alva och Tuva på tallvik och sen åkte vi hem och där var Vide, Ann och Målle och mamma och pappa. Så mamma hade lagat afrikansk gryta, men jag var mer intresserad av barnens korv och makaroner. Såklart ;-)

Efter maten gjorde jag och Vide tårta, sjukt snygg blev den!
Vide satt på golvet och frågade

- Mamma? Var är mamma?

Moa - Mamma är ute och röker hon kommer snart.

V - Mamma? Var är mamma?

Jag - Mamma har åkt hem, hon kommer inte tillbaka.

Störtböl.

Jag - Men Vide, jag skojade bara...


Sen så åkte jag och Moa till bränna och gjorde oss klara, sen drog vi till luleå på Heros där Krillan och dom var, när vi var less där var det MAX-mat och sen hem.

Och igår gick (!) jag till vippa och jobbade. Och det gick sjukt bra, trots att det var matat med folk hela tiden, typ. Vi var dessutom klara och påväg därifrån redan klockan 9. Woho


Och ihelgen är det sushi hos Lotta, I can´t wait. Bara därför kommer veckan att gå sjukt segt.

När jag blir bra på att laga mat ska jag livnära mig på sushi, 4ever.


So long suckers

Av Ida Wennberg - 8 mars 2010 08:57

Vaknade av att Moa ringde 8 på morgon, och tydligen jobbar vi dag.

Så nu är jag i ötå.

Kunde veckan ha en bättre start?


Ovido - Quiz & Flashcards