Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ida Wennberg - 2 mars 2010 15:46

Jag har varit på sjukt dålig humör idag, alltså riktigt riktigt sur.

Opererade min finne på hakan vilket resulterade i att hakan försvann och ersattes av en jätteröd skinnflådd bula istället, sen fick jag inte ha bilen, Moa och Krillan ville inte äta när jag ville, mitt CV fuckade up sig, snöstorm utomhus, alldeles för lite pengar på kontot osv osv.

Men nu ett par bullar och några liter kaffe senare börjar jag nästan kunna säga en mening utan att låta ut som världens suraste människa.

Och nu ska jag laga maten för sen ska jag och simma!

 

Av Ida Wennberg - 2 mars 2010 12:52

 På en sekund så blir allt bara upp och ner, och man vill bara lägga sig ner i världens mörkaste rum dra världens stösta täcke över huvudet, blunda och låtsas att när man öppnar ögonen igen är allt precis som det var.

 

men,

shit happends and life goes on

...

 

 

 





Av Ida Wennberg - 2 mars 2010 11:07

  

 

Min nya kärlek, ge mig! ;-)

  


...melodifestivalen har blivit intressant nu mittiallt! Hur kan det komma sig?

Av Ida Wennberg - 2 mars 2010 10:21

Jag och Moa och Krillan ska äta tacos till lunch, om Moa kan lyfta sig ur soffan någongång så att vi kan gå och handla!   


Igår såg vi ju The house of the devil och jag tycker inte att den var speciellt bra, eller läskig...lite grann ibland men inte överdrivet. Jag och Bella hade däremot lite myspys, och det är ju alltid att rekomendera   



Wolololooo...har ingenting annat att skriva...eller jo, dagens felsägning ;

M - Men flytta dig!

J - Men nä jag ska ju styra myrran...äh jag mena musen!


Very good gummisnodd!


Over and out för nu.   

Av Ida Wennberg - 2 mars 2010 09:02

På morgon ringde alarmet tio i 7 och som vanligt snoozade jag till halv 8 innan jag tog mig upp, sen plumsade jag iväg till Moa och Krillan för min dagliga dos av morgonkaffe, direkt jag öppnar ytterdörren säger Moa

- Jag har ringt och skickat till dig. Vi ska inte på jobbet idag.

 

Jaha, kul att man stigit upp alls då. Inte ens en sovmorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards