Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Ida Wennberg - 28 mars 2010 20:26

På morgon vaknade man på ett s t r å l a n d e humör, klockan 9 slog man upp sina wunderbara  ögon, väckte Sam och Pär och matade igång Fest hos mig på järnet, konstaterade att klockan var 10 eftersom det är sommartid! Sen traskade vi till OK för att handla frukost, pilsnerkorv och bröd.

Men jag hade bara 40 kr på mig och fattade inte att 23+25 är mer än 40... Men sen förklarde Sam läget så då gick vi och skulle betala och i kassan konstaterade jag glatt att 25 kr för varmkorven och 25 kr för en triss hade jag ju råd med...men icket! Hjärnan har varit på villovägar. Haha, men sen hämtade vi bilen och bankomatkortet, men ingen vinst på triss idag.


Men nu ska jag vara social med Malin Eriksson. :)




 

Såhär het är jag idag, wooooho!

Av Ida Wennberg - 28 mars 2010 20:18

Tjejkväll med Mallan =)

Ovido - Quiz & Flashcards