Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 18:11

Hanna svarar inte på skype, Malin har gått hem och här sitter jag i min ensamhet. Men nu ska jag hoppa ur jeansen och in i mjukisbrallorna och studsa iväg till mina goda vänner Sam och Pär! För själv det kan man då inte vara...   

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 16:38

    


Lätt mitt bästa inköp den här månaden! Maybelline Pulse perfection vibrating mascara, 189 kronor. Den är sååå sjukt jävla bra!


Nu har jag och Malin marinerat ryggbiff, snart ska potatisgratängen in i ugnen och under tiden ska jag städa till lite här. Så att man kanske kan leva med att vistas här inne...:-)


Fy fan vilket extremt bra humör jag är på idag, helt sjukt. Och nej Bella & Matti, jag har inte fått mig ligga! Haha, livet handlar om så mycket annat än sex. ;-)

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 13:57

...jag kommer att skämmas ihjäl. Fy fan för dig, Malin Eriksson! ;-)

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 13:46

Har slutat för dagen, och jag är jävligt sugen på att ta helg nu ska jag säga er. Det skulle vara obeskrivligt skönt att slippa ötå imorgon.

Ihelgen ska...jag...vara knall. Haha. Nä, jag skojar bara, eller gör jag? Ingen vet.

Men på söndag blir det faktiskt fest. F E T J Ä V L A S U P E R F E S T ! För Hanna Sofia Emanuelsson anländer till Ökxet. Så efter att jag har plockat hem henne från luleå blir det stort vinintag. I can´t wait!


Så då kan jag behöva ladda med nykterhet resten av helgen...


Hohoho...nu ska jag ringa pappa och höra om jag får låna TNT:n så jag kan hitta på nå skoj...för jag har alldeles för i psyket för att klara av att inte vara med någon. Haha...HANNA VAR ÄR DU NÄR MAN BEHÖVER DIG?   

Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 10:01

Igår på jobbet så kom jag och gick med ett gäng tomater i famnen, så tappade jag en. Smidig som aldrig förr lyfte jag på foten, sparkade tomaten som flög rakt upp, ner i brunsåsen där den studsade upp och landade på bänken.

Kanske man skulle satsa på en fotbollskärriär ändå...   



Sen hann jag ju också spilla vatten över halva mig när jag hade kassan, men lite wet t-shirt contest är ju aldrig fel.


Nu ska jag gå ut på rast med alla mina lydiga (?) ungar.


So long




Av Ida Wennberg - 25 mars 2010 08:05

Klockan 5 imorse

- Malin, nu är det 2 timmar till jag måste stiga upp.

- Ja fan vad tungt

- Mm...Jag har vaknat klockan 4 också, och då var det 3 timmar.


Klockan 7 imorse

- Malin, kom och rök här?

- Nä fan jag ska sova.

- Men jaha.

Ett tag senare

- Va fan gör jag vaken med dig för att du ska och jobba? Det är för att du har haft nån nedräkning hela natten på när du ska stiga upp...


Jag har fått upp Malin ur sängen kvart över 7...och det är fan duktigt ska jag meddela er. Vi har hunnit vara på ok och allt! Och ikväll ska vi träna, för Malin har grejer ska jag säga er...   




Ovido - Quiz & Flashcards