Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ida Wennberg - 19 mars 2010 16:21

lala.. jag hittade en webcam på min dator igår och...


 

Vips! så blev man 14 år igen!


Av Ida Wennberg - 19 mars 2010 12:43

Inatt har jag drömt en jävligt konstig dröm.


Jag hade fest på heden och det var som garn mycket folk där inne, men utanför satt Moa P på en typ "planka" (?) under balkongen och gömde sig för en arg tvättbjörn som stod utanför huset. Och varje gång jag öppnade dörren för att släppa in Moa så attackerade den dörren. Sen knackade det på altandörren och där utanför stod en blond tjej, som jag inte kände igen men som tydligen var Hanna Em... Haha, drömmar är ju fan helt sjuka.


Jobbet går apsegt, och jag vill åka heeeeeeem! Men ibland måste man bara bita ihop lite...


Av Ida Wennberg - 19 mars 2010 08:16

Nu sitter jag på fri eftersom att Louise har föööörsovit sig på morgon, ovanligt ;-)


Igår såg jag och Moa världens sämsta film någonsin. Alltså det är länge sen jag har sett någon som är lika dålig, Och alltså vad är dealen med killens näsa? Är den på riktig eller är den fejk? Det funderade jag på halva filmen, sen var det dålig handling, inte en snygg kille, ingenting. Så om ni vill se en sjukt dålig film så rekomenderas den hjärtligt.


  


Ikväll ska jag alltså vara chaffis till gve, så vi får ju se hur det går. Just för tillfället känns det ut sjukt jobbigt att vara nykter och chaufför, men jag brukar ju kunna ha rätt kul iaf så det blir säkert bra :)

Moa åker imorgon och jag får ont i magen när jag tänker på det.


  

without you I wouldn't survive

Ovido - Quiz & Flashcards