Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Ida Wennberg - 1 mars 2010 18:34

 På jobbet nu, det går himla segt...men det är ju snart fredag igen så   


Idag har jag verkligen inte fått någonting gjort, what so ever! Jag sov till nästan 12, sen har jag legat och sett klart 50 first dates, efter det blev det vippa och sen fanns det inte mycket tid över innan det var dags för jobb i ötå! Haha, duktig som man är! Jag har inte ens hunnit duscha, så idag har jag tema flottboll på jobbet...hoho. Men jag ska kasta mig i duschen när jag kommer hem sen ska jag till S och se på The house of the devil   


Snör upp lite bilder från helgens förfest! :)



  Bella var lite småsugen på Jenny

  

         

Alla snygga brudar ;) 



Nu ska jag tvinga alla överseriösa människor att ta rast med mig!

Av Ida Wennberg - 1 mars 2010 12:00

Det är måndag och jag är himla trött, vilket inte är så ovanligt!

Sitter hos Sam nu, men ska studsa hem och in i duschen för sen vill jag på vippa och äta köttbullar och makaroner!   


Lördagen blev som jag förutspått ganska skoj, ända till...ja alla vet ju vad som hände sen. Men det är ju trist bara att folk inte kan bete sig! Det är sjukt irriterande. Mer tänker jag inte kommentera om den saken.


Men nu ska jag kasta mig hem och in i duschen för jag är himla hungrig!



Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards