Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Ida Wennberg - 18 mars 2010 18:46

Fy vad jag har varit dålig på att uppdatera idag, sorry...men till mitt försvar så har min dator haft nå knäpp hemma så jag kunde faktiskt inte!


Dagen började med att jag vaknade halv 11 och fick dåligt samvete över att ha sovit way 2 long. Så jag studsade upp, gick till STUK och flyttade min färgningstid till på måndag. Sen ringde jag Bella för att höra om hon ville dra till vippa och käka lunch, men då blev jag medbjuden på SUSHI istället <3 Så dagen hade kunnat ha en värre start! =)


Nu är jag på jobbet i ötå iaf, har vunnit 50kr på triss så jag är lycklig. It´s my lucky day. En 1liters tetra rikare, fast eftersom jag ska vara nykter ihelgen byter vi tetran mot en dubbeltriss och 1miljon ;-)


Ikväll ska jag och Mois ha våran systerkväll, med smoothie, film och...tårkalas?! Jag vill inte ens tänka på att hon åker på lördag. Jag får en klump i halsen och ont i magen...Mois! Fast jag överlevde 3,5 månader i Australien utan henne så...


Nu ska jag surra lite med Matti och Lollan!


So long suckers!




Ovido - Quiz & Flashcards