Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ida Wennberg - 11 mars 2010 19:20

Fuck, alltså vad den här dagen har gått snabbt. Det är helt sjukt.


Igår så skrev jag mitt CV, med lite assistans av Bella och Matti. Sen åt vi smoothies och  mitt i allt var det upphällt ett glas vin till alla. How come?! Hehe... Så då skvallrade vi och bekände ett och annat. Sjukt trevligt ändå. Tjejkvällar är grymt underskattade!


Vaknade runt 11, låg i fosterställning, spydde upp inälvorna med Matti som publik, sen drog vi till Vippa och kurerade oss med mat. Mums! Efter det åkte vi till Anton och jag fick mig en ny bästis, Joline. Hon kan säga IDA! Perfekt    Jag älskar fan ungar, det är det bästa jag vet! Sjukt söta och underbara på alla sätt i världen! =)

Sen har vi mockat, eller Matti mockade och jag såg på, åt Pollys häst. Och nu är jag hemma har kastat i mig lite korv och makaroner. Ska byta om och åka och träna lite med Bella snart.

Hoppas att det inte är någon annan i badhuset, det är så sjukt jobbigt då!


Aja..that´s all 4 now.

Over and out



Av Ida Wennberg - 11 mars 2010 18:51

Önskelista

 

Jag vill ha mitt blonda hår tillbaka, igår.


Jag vill vinna 100.000 x2 på en triss.


Jag vill ha sommar.


Jag vill ha hem Hanna Emanuelsson, igår.


Jag vill att Bizzi lever föralltid.


Jag vill ha en ny telefon.


Jag vill spola tillbaka tiden 2 år och leva om det mesta annorlunda som fan.


..det fixar vi lätt va?


Ovido - Quiz & Flashcards