Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 10:39

Nu känner jag mig redan på bättre humör, har gjort upp eld och det är himla fint väder ute. Ska köra in bilen till bränna och ta B och gå en sväng nu snart. Sen måste jag ju ta itu med städningen av köket! OOOORKA!

Jag vill fara och träna med Bella..men vi får väl se om vi hinner det.


Undra om Lotta blir besviken ikväll när hon upptäcker att vi inte har spotify på våran dator....hahah


Nu ska jag försöka göra ett ryck...



Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 10:12

Vaknar av att hunden skäller som satan.

Går ner. Möts av världens suraste Moa, hon är så

sjukt irriterande, grisig och äcklig. Hon behöver då inte

komma hit nåmer innan mamma och pappa är hemma iaf.

Och så har hon haft öppet ytterdörren i 89879 år så det är sjukt

kallt här, och tror ni att den lilla kinesiska vaginan fattar till att göra upp eld?

Nå nä.


Vilken härlig start på dagen, minst sagt.

Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 01:51



jag älskar dig, över allt annat på hela jorden

    

Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 01:40

...kom precis hem.

Har sett The Unborn hos Sam, och den var fan äcklig. Jag vill inte sova själv inatt!! Tur att jag har Bizzi som mer än gärna kryper ihop på (!) en i sängen   


Har iaf tränat en sväng med Bella idag, sen har jag och Matti sökt nå jobb. Och...ja inte vet jag om jag har fått gjort nå annat vettigt ikväll. Men imorgon ska jag

* städa

* promenera med B

* tvätta

...hur mycket kommer jag få gjort? Svar : ingenting, eller okej. Möjligtvis städa eftersom vi ska äta Tacos här och då vore det kul om man kunde vistas i köket utan självmordstankar.


Yeah yeah, nu har jag iaf smort in Bizzi så att både hon och jag luktar tjära och jag har ett helt osett Grey´s Anatomy avsnitt som väntar på mig så...sweet dreams!
Pussen och kramen




Av Ida Wennberg - 12 mars 2010 01:33



"Jörgen kanske skulle kanske skulle göra nå mat men jag gör av mig imorgon:):)"



Ovido - Quiz & Flashcards