Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 22:19

Jag saknar dig, as hell!




...korkad som man är.

Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 21:50

Hora vilket jävla oflyt...hur ids folk ens syna med skitkort och sen träffa. Jag blir så förbannad.Lixom


Imorgon blir det kanske luleå med Moap, och om jag far blir det endast för att få mig sushi! Jag har sjukt mycket abstinens efter det   


Och hörni...snart är det ju fan påsk och det kommer bli sjukt kul! Jag har garn höga förväntningar.

1. Hanna kommer hem

2. Malin får gå på hotellet

3. Jaaa okej, jag hade ingen 3a men Malin och Hanna är ju överdrivet bra! ;)


Nu sitter jag hos Sam vi ska se Johan Falk när han kommer hem! Frank = ligga.




Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 21:43



Saker att göra innan jag dör;

Ligga med Björn Gustafsson.

Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 20:04

Av Ida Wennberg - 29 mars 2010 17:12

Fy fuck vad jag är på bra humör alltså, sjukt!


Idag har jag kännt Stinas bebis sparka, jag vill också ha en bebis i magen!!! :)


Sen lyssnade vi på Ronny och Ragge De är sommar samtidigt som vi låg bakom plogbilen påväg hem, bästa låten just till det tillfället. Jag har åkt sittandes på bilrutan hela vägen genom bränna, med Bella som chaufför.. I´m bad.


Nu äre mat och sen ska jag mamma och B promenera till braenna!

Ovido - Quiz & Flashcards