Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Ida Wennberg - 27 mars 2010 20:21

Sitter hos Enbom, vinet är upphällt och kvällens planer är...?


Imorgon vid den här tiden är det party med Hanna Emanuelsson =)


Av Ida Wennberg - 27 mars 2010 17:16


Toppform, eller? Hoho  

Av Ida Wennberg - 27 mars 2010 17:12

Idag skrapade man hem 100 kr på triss.

Nu :

1. Italiensk köttfärssås & Pasta

2. D U S C H



Av Ida Wennberg - 27 mars 2010 13:57

Varför är just jag bakfull...det brukar aldrig hända! Haha


Bella på morgon när hon såg mig

- Ja men oj. Du har en enda stor dread i håret.

- Mhmm...

- Det finns sminkbortagning och sånt i badrummet om du vill ha.


Malin

- Fy fan hur du ser ut. Mår du lika dåligt som du ser ut?


Jag skulle kunna tänka mig att J.P skulle kalla min look white trash, eller nått i den stilen....





Ovido - Quiz & Flashcards