Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 22:49

Fan vad jävla-ap-skönt det var på pumpingen idag! Och nu är man sådär lagom slut i kroppen, och nyduschad under ett täcke med inte bara ett, utan två Desperate avsnitt som väntar.

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.


Life is good.

 

 

 

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 17:49

Jag har fått mejl av världens sötaste människa, Moa Anna Matilda Wennberg.


Nu vill jag också till afrika, hon verkar ha det suuuper bra!

Och nu börja jag sakna henne as hell!


Har iaf hängt på vippa i 2 timmar typ, och nu är jag hos Annika och Hasse, snart är det pumping och sen hedensbyn och sova så att man orkar leva imorgon. Jag är nog sjuk, mår sjukt dåligt...faktiskt.

blä

Men med lite panodil blir livet genast lättare att leva.

Love it, typ.


Puss och kram




  

Loooove you!

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 14:37

...eller audin? Nu har jag slutat, så nu drar jag till mitt hängaplace. Vippabacken! =) Tänkte ringa Moa och höra om hon vill med, men det blir ju lite svårt kanske... Hohohooooo..p u m p i n g ikväll! FUN!

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 12:24

Läste precis ut Mopedsommar av Eva Swedenmark som jag började läsa på morgon. Har väl läst den typ...3 (?) gånger tidigare eller nå. Men den är faktiskt bra. En av mina bästa böcker när jag var mindre :) Wooho...jag blev lässugen, måste nog till bibblo och låna mig nån bok snart!

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 11:11

Ut i solen, för på morgon har jag hittat

mina supersnygga OK-solbrillor.


Life is goood

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 09:38

- Ida, jag känner två personer med samma namn som jag heter. En bor där i det huset.

- Jaha, är hon liten eller stor då?

- Ja, alltså. Hon är ju liten...men hon är inte ung om det var de du menade?

Av Ida Wennberg - 23 mars 2010 09:30

Nu är jag ljushårig igen! Det ska ju bli ljusare och sådär, mn det blev himla mycket bättre än jag trodde att det skulle bli   



Bilden är sjukt ful, haha...men till mitt försvar var jag nyvaken och stressad. Faktiskt! (Annars är ja ju så himla snygg) hoho






  

Ovido - Quiz & Flashcards