Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Wennberg - 2 februari 2011 15:41

Tog Buffsan och gick mot bränna, mötte Johanna halvvägs så att jag hade surrsällskap då är det ju 100 gånger roligare att gå! :)

Så vi gick till AF och lämnade hunden, sen tog vi en tur på Centrum och köpte en ögonbrynspenna till mig och så fick vi varsinn liten sminkväska med nå smink från Maxfactor i. Sjukt bra!


Sen  gick vi en sväng på OK och hängde med Moisen, och efter det gick vi på konsum och jag köpte hårfärg och Johanna handlade vuxnagrejer. Sen gick jag upp på skolan, där Hännet, Moa och Johanna hämtade upp mig efter ett tag. Så nu kom jag precis hem, tänkte snöra i en tvätt med klänningen jag ska ha ihelgen och sen ska  jag fixa iordning mig till jobbet.


Soo loong suuckers!



Av Ida Wennberg - 2 februari 2011 11:47

  

                

Av Ida Wennberg - 2 februari 2011 11:10

Har sovit i 9 timmar. Det var duktigt gjort av mig. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att han kan göra upp eld så jag kan gå i duschen, jag orkar inte börja bråka med den där jävla pannan.

Sen tar jag mig en prommis till braenna, hade velat ta med mig B. Men jag tror inte att hon orkar gå hela vägen :( Kanske får lurat någon att möta mig halvvägs istället!


Men nu ska jag dricka klart min red bull och snoka sönder livet på Fb innan jag orkar göra någonting annat :)





<3

Av Ida Wennberg - 2 februari 2011 00:43

    

 

 

 

Friends are forever,

 

boys are whatever

 

 

 

Av Ida Wennberg - 2 februari 2011 00:02

nu är despan nedladdat till 94,5 % och det har hållit på i över ett dygn + att det är 5timmar kvar. Jag ska ALDRIG någonsin ladda hem någonting igen.

Ikväll kom Majsan och plockade upp mig eftersom att jag var helt fit 4 fight efter en timmes powernap i soffan och lite serier i eftermiddags, så vi drog till Moisen på födelsedagsfika och skitsnack där även Hännet, Elin, Anna och Johanna deltog. 


Sen gick jag och Moa till gymmet för att peppa Sarah i träningen, vi solade och jag sinkade nog alla (Moap,Lina, Sarah och Hanna) som tränade med mitt gnäll om att jag inte kunde träna och allt mitt övriga prat om allt och ingenting. Det är kul att vara i ett gym utan att träna, man känner sig sjukt smal och hurtig. Hehe.


Så imorgon blir det en promenix till bränna, en ny ögonbrynspenna (ni minns ju olyckan med jacket i ögonbrynet) och sen jobb på vippa från 18-22.30 sen ska jag och TRÄNA med Pahikkan...egentligen hade jag nog visst kunnat träna idag, men bättre att vänta en dag längre än att få äran att börja om med väntandet från början. :)

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen ska jag hoooka upp med Mr Blund så att jag tar mig upp en bra tid imorgon...10 låter ut alldeles perfekt! :)

Av Ida Wennberg - 1 februari 2011 18:09

Jag har kommit in i fasen Serier styr mitt liv igen. Matar igenom Despan och Criminal minds online. Bänkar mig framför tv:n och ser Ally Mcbeal reprisen, Criminal minds (hehe), Despan, OC och dessutom har jag fått en ny favorit en realityserie dessutom. Brottsplats USA. Haha


Har nyss ätit middag och självklart överåt jag så nu har jag jordens värsta matkoma. Jag kan inte äta lika långsamt som alla andra människor, jag bara  matar i mig maten och glömmer bort att känna efter när jag blir mätt. Kanske borde börja på någon matätarkurs?

.

Av Ida Wennberg - 1 februari 2011 14:51

  

Av Ida Wennberg - 1 februari 2011 07:29

Min hals är nästan tillbaka och jag tror nästan att jag ska ta mig en liten promenad till jobbet på morgon :) Om det nu inte är - 30grader ute. Vilket det garanterat är med min tur.

Jag håller på att försöka ladda hem några gamla avsnitt av Despan, det ska ta ungefär 3 veckor och 0 dagar står det på datorn. DÄRFÖR laddar jag aldrig hem serier eller annat skit! Tur att datorn är snabb.


Men nu ska jag försöka bli på bättre humör och ta på mig nå clothes så jag slipper vara naken idag, det skulle vara lite psykiskt tungt.


Solong

Ovido - Quiz & Flashcards