Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Ida Wennberg - 18 februari 2011 13:19

Finn ett fel i följande mening;

- Åh Ida. Du ser ut som en säl när du gör så där. Låt som en också, oink oink låter dom.



  

tur att du inte är blond smulan ;)

Av Ida Wennberg - 18 februari 2011 10:28

ligger hos Moa, hennes internet är mongo och Sam är inte hemma så vi har fått leva halvt utan internet sen igår.

Jag börjar jobba kl 14 idag, så före det hade jag och Moe tänkt göra smoothies och jag skulle borda duscha och sminka mig. Men dagen idag känns ut lite som en fuldag utan smink. Haha, jag är överdrivet trött.


Igår var jag hjärndöd, först när jag och Moa såg vänner klappade jag til musiken i introt, sen såg jag på Moa lite generad

- Jag och Moa (W) brukar klappa där

- Mm, men nu klappade du fel

- Jag vet.


Sen i bilen när Lina hoppade in. Lina

- Öppnar du fönstret Ida? Jag ska röka. Jag vevar ner rutan, efter en minut

- Men...vem har vevat ner rutan? Är det du Lina? Röker du?

- Ja

- Vem röker, Moa röker Lina?

- JA Ida och det är du som har vevat ner rutan.


Korkad

Nu ska jag se klart unga mödrar och försöka bota min ryggvärk som dödar mig, sakta men säkert.

Ovido - Quiz & Flashcards