Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ida Wennberg - 19 februari 2011 16:48

Kom hem alldeles nyss. Jobbade ju till 9 igår, sen åkte jag till Moe the hoe och tog en liten dusch, skar mig på min nya rakhyvel, drack en drink eller två och sen gick jag till min kära syster och sov i dubbelsängen med både henne och Krillan. Mys!
Nu håller mamma på att laga mat till mig, heta räkor och pasta blir det. Sjukt gott! :) Sen ska jag göra någonting åt kvastskaftet kråkorna bor i (aka mitt hår) innan jag rullar mot ug och rockkarusellen.

Efter det vet jag inte vad som sker? Funderar på att dra till Luleå imorgon och se Moisens match, men det får vi se hur det blir med den saken. Nu ska jag duka till middagen.


so long suckerz


     

Av Ida Wennberg - 19 februari 2011 16:45

- Åh, jag kanske borde gå på ICA och handla nå mat eller nå. Det finns bara sprit i min kyl nu. Sprit och bönor. Kanske om jag köper juice så kan vi ju göra nå goda drinkar sen?

Moa Pahikka-aho


Av Ida Wennberg - 19 februari 2011 15:06

Jag och Moa har snorat oss igenom the blind side nyss, sjukt bra film. Tror att den är den bästa jag sett i år iaf :)

Nu är vi hos Sam, han pratar som en bebis och skriker som en tjej...och surar värre än en fjortis med PMS. ;)


so long

Ovido - Quiz & Flashcards