Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Ida Wennberg - 25 februari 2011 01:31

Den här bilden är tagen i trean på gymnasiet på flygplatsen i New York när vi skulle åka hem från våran klassresa. Lätt bästa klassen ever, bästa skolresan någonsin i bästa staden i världen. :)

Av Ida Wennberg - 25 februari 2011 00:47

Har varit sämst på att uppdatera idag, men...efter skolan åkte jag till Malin, sen åkte jag hem och tog bilen av pappa och efter det tillbringade jag kvällen på skolan med barnen och mamma. Min bästa kommentar idag var när jag hade högläsning åt 4-5orna och det var två stycken som satt och störde hela tiden och inte lyssnade fast jag sa åt dom. Då sa en tredje:

- X, bara för att hon är mindre än Sara betyder det inte att hon inte kan bli arg hon också.

Sant. Haha. Efter buskvällen var avklarad och endast korvätningen kvarstod liftade jag med Sarah ner till Malin där vi slog igång love and other drugs (?) tror jag att den hette. Den sög. Så vi åt korv och makaroner och såg ett avsnitt Despan och sen så var jag ju tvungen att gå till bilen som stod kvar på skolan eftersom att jag var smart och hade kvar den i motorvärmaren. Det kändes inte så jättesmart ut just då när den skulle hämtas.

Så nu kom jag hem för ett tag sen, ska se ett despan och sen blire sängen för imorgon ska ja och Moa på mission och så ska jag fixa en doppresent till Love :)



So long suckers


Ovido - Quiz & Flashcards