Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ida Wennberg - 15 februari 2011 18:02

Kom hem för ett tag sen, har lagat middag med mamma. Kycklingwok med bulgur som naturligtvis inte dög åt pappa. Han råkade ju vara SÅÅ sugen på brunabönor idag, vilket han för övrigt verkar vara varje gång jag lagar mat. Why? ;)


Gav mamma hennes present som för övrigt var en jättefin kavaj, hon blev nöjd och glad. + att hon plockade fram en present hon hade köpt åt mig. Ett solpuder från The body shop (?) tror jag det heter. Precis vad jag behöver så jag blev också sjukt nöjd! Lilla julafton på hedensbyn alltså. Bizzi levererade några presenter hon med, men hennes var i form av små bajsklumpar på golvet så den presenten var inte så poppis.


Jag hade tänkt åka och träna ikväll, men jag har sovit extremdåligt inatt och är så himla trött just nu så att det känns inte ut som jordens mest lockande erbjudande just nu. Men man ska aldrig säga aldrig, jag kanske orkar träna om jag powernapar en liten sväng nu före :)

Over & Out

Av Ida Wennberg - 15 februari 2011 13:17

Då har jag varit på min första arbetsintervju någonsin. Jag var så nervös så att jag höll på få en hjärnblödning, var tvungen att koncentrera mig för att komma ihåg att andas. Typ. Haha. Men nu är det klart, så då får man ju bara hoppas på det bästa. Får jag jobbet skulle det ju vara helt obeskrivligt bra, och får jag det inte finns det andra jobb att söka.


Nu kom jag precis tillbaka till bergnäset, åt lunch på sushibar och gick en sväng på stan med Malin efter intervjun. Jag köpte faktiskt en present åt min kära mamma på sisters. Den var så billig och fin så att jag inte kunde låta bli. Får bli en försenad alla hjärtans dags present :)


Tänkte ta 10 i 3 bussen hem, måste fixa massa grejer och försöka hinna med en liten träning ikväll. Tänkte jag. Och någon gång i framtiden ska jag även ta tag i städningen av det som en gång föreställt ett sovrum.


so long suckers.



Av Ida Wennberg - 15 februari 2011 00:13

Världens bästa morfar!

Jag saknar dig, jag saknar ditt skratt, din lukt dina samtal på min födelsedag, dina tavlor, kort. Jag saknar Dig. Världens, världens bästa.

Ovido - Quiz & Flashcards