Alla inlägg den 20 februari 2011

.

Av Ida Wennberg - 20 februari 2011 23:49

Av Ida Wennberg - 20 februari 2011 23:31

Jag är hungrig, IGEN. Eller inte direkt hungrig, mer sugen. Jag vill ha geisha, korv och varmkorv. Men nu får det vara stopp på dumheterna för den här helgen. Moa ger mig nog pisk annars ;)


Var och tränade med Lotta och min röv håller allvarligt talat på att dö. Haha, men det är ju bra då vet man ju att det har tagit iaf :) sen skulle jag blogga när jag kom hem, men jag blev så...upprörd så att jag lät bli. För det hade bara blivit pannkaka av det inlägget. Har legat i soffan och sett wallander en stund, och nu har jag allvarliga funderingar på att ta boken jag håller på att läsa och gå upp o lägga mig i min renbäddade säng. Jag städade ju förra veckan och jag har inte sovit i sängen en gång efter det, dåligt Ida!


Jag har vetat om vilket svin du är, men du upphör aldrig att förvåna. Det är lite fantastiskt faktiskt. Tur att du inte är min huvudvärk längre.

Av Ida Wennberg - 20 februari 2011 18:42

Igår var jag  ju på ug halva kvällen, sjukt duktiga band spelade. Seeen så skjutsade Joel mig till Åke, så kom Moa, Lina, Sam och Pär dit också. Det var som meningen att vi skulle spela spel, men det blev inte så mycket spelande alls.


På morgon när jag vaknade så ringde jag till Judit, så hon hämtade upp mig och vi åkte till Vippa och åt frukost/lunch, sen hämtade vi Mirre och Elvira hos Ulf och åkte till Sarah. Där vi har hängt hela dagen. Sarah städade ur sin garderob och jag fick två klänningar, det uppskattas ;) Emilia, Polly och Lotta har också varit förbi dit en sväng. Jag och Sarah hämtade pizza från köket medans Judit & Lotta bakade kladdkaka, så nu rinner det ut flottig söndagsmat från mina ögon. Typ. Så snart ska jag och Lotta åka och träna en sväng. Sen tänkte jag se ikapp mina små serier jag hamnat efter i nu när jag nästan haft ett liv de senaste veckorna. Jag har TVÅ osedda avsnitt av både Grey´s anatomy och Criminal minds. Ibland är söndagar inte så himla dåliga trots allt ;)


  

sötaste Miranda!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards