Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 23:59

Vilken tur jag har som råkar vara ensam hemma i ett vedeldat hus just den helgen då Överkalix bestämmer sig för att understiga 30 minus konstant. Sjukt kul att sitta i källaren och elda hela helgen...


Efter jobbet idag fick jag stressa hem och göra upp eld, sen kom Judit och Lotta hit. Så vi lagade vegetarisk köttfärssås och pasta, sen hinkade vi kaffe och åkte till Judit. Där åt vi smoothie! Så jag är fortfarande proppmätt.


Efter bröstkoll och svammel hos Judo åkte jag och Lotta till bränna och tränade med Stefan. Sen kom Moa och Lina dit så då tränade vi lite med dom också, efteråt hade vi pratstund om allt och ingenting. Så nu är jag hemma igen, pannan ligger på 70 grader och jag ser ut som en sotare.


Nu tänkte jag slå igång nån rolig serie och glo sönder världen ett tag. :)


    


jag hade lätt snyggaste middagsdejterna ever idag :)


och jo just det ja, det stod ett bullfat  på bordet sen kaffet som jag glömde ta bort. Det var bara bullpapper kvar på det, när jag kom hem låg tallriken på golvet och bullpapprena + alla spår som möjligtvis fanns kvar på tallriken ligger numera i våran överviktiga katts (lilla)mage.... HON ÄR HOPPLÖS.

Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 23:52

   Min mostermamma, Maria. Som alltid funnits i både mitt och Moas liv, hon har varit våran extramamma och favoritmoster sedan vi föddes. Hon är jätterolig och genomsnäll med skinn på näsan. Hon stöttar oss och ger oss råd i livet, tar med oss på roliga shoppingturer, skämmer bort oss med alldeles för många och för fina presenter och skäller ut oss efter noter när vi förtjänar det. Hon gör absolut allt för oss, och jag älskar henne mest av allt. :)   

Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 10:00

 

 

På måndag är det alla hjärtans dag,

kopiera detta om du tycker att broccoli ser

ut som små träd

 

 

Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 09:27

Börjar jobba på 1,5 timme och här sitter jag. Ful och smutsig. Men alltså...jag har ingen lust att ta av mig en halv strumpa just nu. Jag fryser. Det är jobbigt att klä av sig och gå in i duschen, och det är jättejobbigt att slå av vattnet och gå ut ur duschen när man väl är där.

Lalala... nej, nu måste jag göra ett ryck! Någonstans hade jag planer på att göra mig en smoothie till lunch innan jobbet, och det lär jag ju säkert göra....ehuum....

Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 09:10

  

Om ni googlar fram en person som är lite bättre än alla andra så kommer förmodligen den här bilden att dyka upp.

I´m Ida Wennberg and I´m the shit, så att säga


Av Ida Wennberg - 10 februari 2011 07:02

Över 30 grader kallt ute. Sen gnäller man när det är 20 + för att man svettas lite. Just nu skulle jag gärna svettas sönder världen hellre än att frysa ihjäl direkt en tå sticker ut från täcket. Med min tur kommer bilen att strejka på vägen hem, telefonen sluta fungera och jag kommer frysa ihjäl på något roligt ställe. Som typ...morjärv.


Ovido - Quiz & Flashcards