Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ida Wennberg - 7 februari 2011 20:11

Jag har inte haft en halv aning om att det har kommit en TVÅA av Mean girls! Så gissa om jag blev chockad när jag gick in på ch131 för att leta fram en serie jag och Moa kunde kolla på innan träningen?! Så nu laddar vi ner den, Means girl som Moa vill skriva när hon ska söka på den... Hihi. Det som hade gjort filmseendet perfa hade varit en redbull, ett glas mjölk och en stor fet geishakaka. Men NEJ, Ida. Nu ska nyttiga livet sättas igång så farväl energidrycker och chokladkakor....


Se ya l8r

Av Ida Wennberg - 7 februari 2011 16:55

Jag är på det sämsta humöret ever.

 

Av Ida Wennberg - 7 februari 2011 12:51

Har jobbat från halv 8, men eftersom att vi var för mycket personal till för lite barn så slutade jag nu halv 1. Det är onödigt att bara sitta och inte göra någonting tycker jag. Har iaf hållit på limma med nå glitter tidigare idag, så hela jag är glittrig nu. Kläderna, håret, ansiktet. Snygg är jag.


Nu ligger jag helt utslagen hos Moa, hon skulle på konsum och apoteket och jag orkar inte vara ute eftersom jag får köldskador av att tänka tanken på att gå ut idag. Funderar på vad jag skulle ha gjort nu...jag har ett samtal att ringa, men jag måste samla ihop energi till det först. Tror jag ska gå och se om Sam är hemma, och hoppas på att han har en liter kaffe eller två att bjuda på.


SOLONGSUCKERS,


Ovido - Quiz & Flashcards